2024-01-23 17:43:03 KUTAK ZA UČENIKE KOJI IMAJU TEŠKOĆE ČITANJA (DISLEKSIJA) Prilagodba sadržajno-metodičkih sadržaja namijenjena je učenicima s teškoćama u čitanju u smislu unapređenja aktivnoga pristupa čitanju i učenju. Za aktivno čitanje potrebno je osigurati zanimljiv materijal koji neće stvarati otpor, a čitanje će učiniti učinkovitim. Kako bi postigli navedeno, potrebno je učenicima prilagoditi jezičnu razinu. Primjerena jezična razina olakšat će dekodiranje i pomoći učenicima da se koriste vlastitim jezičnim iskustvom.
U našoj knjižnici, za učenike s teškoćama čitanja osigurali smo udžbenike i lektirne naslove koji su prilagođeni prema IFLA-inim smjernicama za prilagodbu teksta. •smanjiti količinu teksta
Učenici čitaju lektire prilagođene i napisane jednostavnim jezikom. Nakon čitanja prilagođenog teksta učenik je usvojio sve informacije i može ravnopravno sudjelovati u nastavnom procesu.
Ivana Bandić Štrbac, mag. bibl. Ivana Šabić, prof.logopedije
|
Osnovna škola Trilj |