2022-06-01 20:39:00

Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)

U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom:
Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine. 

 U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi  Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).

1. Uvod

Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.

2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:


I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:

digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja

II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.

3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.

3.1. Plan prikupljanja podataka u školama

3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)

3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja

3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja

U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
 

                               Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja

 


Osnovna škola Trilj