2021-12-09 22:39:00

MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima

Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.

Sažetak:

Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):

Infrastruktura i oprema Podrška i resursi Digitalna kompetencija učenika Kontinuirano profesionalno usavršavanje

 

Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:

Kontinuirano profesionalno usavršavanje Rukovodstvo Digitalne kompetencije učenika Podrška i resursi Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi

 

Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):

Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku) Suradnja i umrežavanje Praksa ocjenjivanja.

 

Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“

najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)

 

Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:

najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa

 

Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.

 

Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:

nedostatak financiranja, nepouzdana ili spora internetska veza, nedostatak vremena, niska razina digitalnih kompetencija učitelja i niska razina digitalnih kompetencija učenika.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:

ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi, niske digitalne kompetencije obitelji i nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:

škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.

Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.

Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process


Osnovna škola Trilj