2021-12-03 19:13:00

Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija

Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan.

 

Objavljeni ogledni primjeri prilagodbi metoda i vrednovanja praktičnog rada za učenike s teškoćama i darovite učenike, nalaze se u prilogu.

Materijali su javno dostupni u prilogu.

U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:

1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)

2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)

3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)

4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)

Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.

1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline

2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao 

 

Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./ 


Osnovna škola Trilj