2021-12-03 19:13:00 Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan.
Objavljeni ogledni primjeri prilagodbi metoda i vrednovanja praktičnog rada za učenike s teškoćama i darovite učenike, nalaze se u prilogu.
Materijali su javno dostupni u prilogu. U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova: 1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata) 2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata) 3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata) 4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata) Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova. 1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline 2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao
Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./ |
Osnovna škola Trilj |