2020-03-11 20:09:38

100. DAN ŠKOLE 2020.

Projektu ''100. dan škole 2020.'' brojnim aktivnostima pridružio se i 1.a OŠ Trilj.

''Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je planiran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti. 




 

Učenici i učiteljica 1.a slijedili su osnovnu misao projekta. Osmislili su aktivnosti za postavljene ishode i realizirali ih kroz međupredmetne teme i nastavne predmete: Hrvatski jezik, Matematika, Tjelesna i zdravstvena kultura i Sat razrednika.

 

Na samom početku napravljen je plan na školskoj ploči ''100. dan škole 2020''. Nakon oluje ideja napravljena je mentalna mapa s aktivnostima i kratkim natuknicama za aktivnosti. Svi su sudjelovali i davali prijedloge.

 

Na satu Hrvatskog jezika učenici su u parovima pisali 100 riječi početnim slovima abecede. Napisane riječi sada krase školski pano i prvaši su jako ponosni na svoje uratke.



 

Na satu Matematike podijelili su se u tri skupine i znamenke 1, 0 i 0 ispunili matematičkim pojmovima kojih je na kraju aktivnosti bilo točno 100. Znamenku jedan prva skupina učenika popunila je s 40 brojeva, glavnih, rednih i brojevnih riječi. Druga skupina popunila znamenku nula s 40 zadataka računskih radnji i imenima članova računskih radnji, a treća skupina je drugu nulu popunila geometrijskim sadržajima.




 

Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture radili su 10 vježbi s ponavljanjima po 10 puta, dakle ukupno 100 vježbi. Svojim tijelima oblikovali su broj 100 u školskom predvorju. Za sve se trebalo dogovarati i primijeniti vještine stečene kroz proteklih 100 dana.



 

Na satu razrednika dogovoreno je tko će podijelili su 100 anketnih listića učenicima ostalih razreda. U svakom razredu je trebalo ostaviti 10 anketnih listića i pri tome se uljudno ponašati i objasniti učenicima zbog čega se ankete provode.

Slijedio je jako zanimljiv dio. Napravili su u Word Artu oblak s asocijacijama na 100. dana škole. Jedan učenik je kreirao i objašnjavao kako se radi u tom programu, a ostali su predlagali riječi i oblike. Dogovoreno je da oblak riječi bude u obliku jabuke jer je upravo takav naš Zelenko, razredni prijatelj.


 

Na samom kraju učenici su preuzeli 100 listića (svaki učenik po 5) na kojima će napisati poruku osobama koje sami odaberu. Ta osoba će napisati i njima uzvratnu poruku. Poruke su vezane za 100. dan škole.




 

Između svih aktivnosti učenici su pjevali obrađene pjesmice, igrali poznate igrice kao ''Dan - Noć'' i ''Voda, zemlja, zrak''. Sve je proteklo u veseloj i radnoj atmosferi, druženju i suradnji.

Ana Ćaleta


Osnovna škola Trilj