PROJEKT: Edukacija učenika osnovnih i srednjih škola o zaštićenim prirodnim vrijednostima Splitsko-dalmatinske županije
Autor: Tatjana Kodžoman, 8. 4. 2014.
OŠ Trilj započela je projekt u suradnji s Javnom ustanovom za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima na području Splitsko-dalmatinske županije za školsku godinu 2013.-2014.
Promocija zaštićenih prirodnih vrijednosti Splitsko-dalmatinske županije
započela je 9. prosinca 2013. prvim predavanjem mr.sc. Zore Kažimir koja
je istaknula da su značajni krajobrazi izvor i gornji tok potoka Graba i
područje oko mlinica.
Izvor Graba, kao pritok rijeke Rude obogačen pućkom arhitekturom,
površine cca 39,5 ha, zaštićeno je 2000. g. zbog iznimnih estetskih
vrijednosti, Cilj
promocije je jačanje i provođenje edukacije o zaštiti okoliša i prirode cijele
Splitsko-dalmatinske županije s naglaskom na područja u kojim učenici
žive i djeluju. Voditeljica projekta, gospođa Kažimir je upoznala učenike i s
3 posebna rezervata, 15 spomenika prirode, 16 značajnih krajobraza i 8
spomenika parkovne arhitekture. Uvodnim predavanjem učenike je
upoznala s projektom i projektnim aktivnostima.
Zadatci učenika su osmisliti prezentaciju o izvoru Graba, obilježavati datume značajne za zaštitu prirode te izvesti praktični rad (ekološke akcije) na terenu pod vodstvom stručnjaka Javne ustanove i predmetnih nastavnika.
Ivana Marić Zerdun, prof.
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55
IZVRSTAN USPJEH NAŠIH UČENIKA NA MEĐUNARODNOM NATJECANJU DABAR
Sudjelujući i na ovogodišnjem međunarodnom natjecanju Dabar , koje promiče računalno razmišljanje i informatičke vještine, a sastoji se od niza izazovnih zadataka osmišljenih od strane stručnjaka iz pedesetak zemalja, učenici naše škole postigli su odlične rezultate. Svojim znanjem i trudom istaknuli su se među 51220 učenika, pokazujući izvrsnu logiku i kreativnost u rješavanju izazovnih zadataka. Među 10% najuspješnijih našli su se: Klara Galić, Ana Latinac, Doris Vukelja, Mateo Brnas, Eli Šušnjara, Nola Alebić (2. razred); Domagoj Gusić (4.razred); Mia Svalina (5. razred). Posebno čestitamo učenicima Marku Gusiću (1. razred) i Marti Žolo (6. razred) na osvojenom 1. mjestu s maksimalnim brojem bodova. Ponosni smo što su naši učenici dio ove priče koja motivira sve nas za daljnji napredak i uspjehe!