Izvannastavna aktivnost – oblik aktivnosti koji škola planira, programira, organizira i realizira, a u koju se učenik samostalno, neobvezno i dobrovoljno uključuje. (Državni pedagoški standard, 2008.)
U Školi se izvode izvannastavne aktivnosti radi zadovoljavanja različitih potreba i interesa učenika. Izvannastavne aktivnosti planiraju se školskim kurikulumom i godišnjim planom i programom neposrednih nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u Školi. Izvannastavne aktivnosti nisu obvezne za učenike, ali se učenicima mogu priznati kao ispunjavanje obveza u školi.
Izvannastavne aktivnosti u razrednoj nastavi
Cilj: Svakom učitelju je pružena sloboda kreiranja odgojno-obrazovnog rada izvannastavnih aktivnosti kako bi potaknuli učenike za rad izvan redovite nastave. Poticanje kreativnosti učenika.
Namjena: Od 1. do 4. razreda.
Nositelji: Učitelji/ce razredne nastave.
Način realizacije: Izvannastavne aktivnosti mogu biti povezane s nastavnim predmetom ili mogu biti interdisciplinarne. Načini i metode realizacije su pretežito radioničkoga, projektnoga, skupno-istraživačkoga, samoistraživačkog tipa odgojno-obrazovnog rada , terenske nastave i/ili drugih aktivnih didaktičko-metodičkih pristupa. Izvannastavne aktivnosti imaju veliku ulogu u sprječavanju društveno neprihvatljivoga ponašanja, a iznimno su poticajne za samoaktualizaciju učenika i samostalno-istraživačko učenje.
Vremenik: Tijekom nastavne godine.
Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja: Opisno praćenje napredovanja učenika tijekom školske godine.
Izvannastavne aktivnosti u predmetnoj nastavi
Cilj: Svakom učitelju je pružena sloboda kreiranja odgojno-obrazovnog rada izvannastavnih aktivnosti kako bi potaknuli učenike za rad izvan redovite nastave. Poticanje kreativnosti učenika.
Namjena: Od 5. do 8. razreda.
Nositelji: Predmetni nastavnici.
Način realizacije: Izvannastavne aktivnosti mogu biti povezane s nastavnim predmetom ili mogu biti interdisciplinarne. Načini i metode realizacije su pretežito radioničkoga, projektnoga, skupno-istraživačkoga, samoistraživačkog tipa odgojno-obrazovnog rada , terenske nastave i/ili drugih aktivnih didaktičko-metodičkih pristupa. Izvannastavne aktivnosti imaju veliku ulogu u sprječavanju društveno neprihvatljivoga ponašanja, a iznimno su poticajne za samoaktualizaciju učenika i samostalno-istraživačko učenje.
Vremenik: Tijekom nastavne godine.
Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja: Opisno praćenje napredovanja učenika tijekom školske godine.
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55
Upis u prvi razred 2024./2025.
Poštovani roditelji, Upisi u osnovnu školu za ovu školsku godinu odvijaju se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise . Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 15 . veljače do 15. ožujka 2025. putem poveznice: https://osnovne.e-upisi.hr/ 🔹 Napomena: Roditelji koji nemaju vjerodajnice i trebaju pomoć pri unosu podataka mogu doći u školu ( učionica 13 ) u sljedećim terminima: 📌 SRIJEDA (26.2. u 10 sati) U tom slučaju, potrebno je donijeti: ✔️ OIB djeteta i oba roditelja ✔️ Ako posjeduju, nalaze stručnjaka (psihologa, logopeda, defektologa) Za sva dodatna pitanja, slobodno se obratite školi.
12.02.2025. 20:23
ELEKTRONIČKI UPIS U PRVI RAZRED OSNOVNE ŠKOLE ZA ŠKOLSKU GODINU 2025./2026.
Poštovani roditelji, u tijeku su pripreme za proces upisa u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2025./2026. te se postupak upisa provodi korištenjem Nacionalnog informacijskog sustava upisa u osnovne škole. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta u prvi razred putem poveznice https://osnovne-e-upisi.hr/
11.02.2025. 15:43
Učenici OŠ Trilj uspješni na međuopćinskoj smotri LiDraNo
U Osnovnoj školi Ivana Lovrića u Sinju, 11. veljače 2025., održana je međuopćinska razina smotre LiDraNo. Na smotri su sudjelovali učenici osnovnih škola iz Sinja i okolice, predstavljajući svoje literarne, novinarske i dramsko-scenske radove.