Izvannastavna aktivnost – oblik aktivnosti koji škola planira, programira, organizira i realizira, a u koju se učenik samostalno, neobvezno i dobrovoljno uključuje. (Državni pedagoški standard, 2008.)
U Školi se izvode izvannastavne aktivnosti radi zadovoljavanja različitih potreba i interesa učenika. Izvannastavne aktivnosti planiraju se školskim kurikulumom i godišnjim planom i programom neposrednih nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u Školi. Izvannastavne aktivnosti nisu obvezne za učenike, ali se učenicima mogu priznati kao ispunjavanje obveza u školi.
Izvannastavne aktivnosti u razrednoj nastavi
Cilj: Svakom učitelju je pružena sloboda kreiranja odgojno-obrazovnog rada izvannastavnih aktivnosti kako bi potaknuli učenike za rad izvan redovite nastave. Poticanje kreativnosti učenika.
Namjena: Od 1. do 4. razreda.
Nositelji: Učitelji/ce razredne nastave.
Način realizacije: Izvannastavne aktivnosti mogu biti povezane s nastavnim predmetom ili mogu biti interdisciplinarne. Načini i metode realizacije su pretežito radioničkoga, projektnoga, skupno-istraživačkoga, samoistraživačkog tipa odgojno-obrazovnog rada , terenske nastave i/ili drugih aktivnih didaktičko-metodičkih pristupa. Izvannastavne aktivnosti imaju veliku ulogu u sprječavanju društveno neprihvatljivoga ponašanja, a iznimno su poticajne za samoaktualizaciju učenika i samostalno-istraživačko učenje.
Vremenik: Tijekom nastavne godine.
Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja: Opisno praćenje napredovanja učenika tijekom školske godine.
Izvannastavne aktivnosti u predmetnoj nastavi
Cilj: Svakom učitelju je pružena sloboda kreiranja odgojno-obrazovnog rada izvannastavnih aktivnosti kako bi potaknuli učenike za rad izvan redovite nastave. Poticanje kreativnosti učenika.
Namjena: Od 5. do 8. razreda.
Nositelji: Predmetni nastavnici.
Način realizacije: Izvannastavne aktivnosti mogu biti povezane s nastavnim predmetom ili mogu biti interdisciplinarne. Načini i metode realizacije su pretežito radioničkoga, projektnoga, skupno-istraživačkoga, samoistraživačkog tipa odgojno-obrazovnog rada , terenske nastave i/ili drugih aktivnih didaktičko-metodičkih pristupa. Izvannastavne aktivnosti imaju veliku ulogu u sprječavanju društveno neprihvatljivoga ponašanja, a iznimno su poticajne za samoaktualizaciju učenika i samostalno-istraživačko učenje.
Vremenik: Tijekom nastavne godine.
Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja: Opisno praćenje napredovanja učenika tijekom školske godine.
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55
Učenici 2. a i 3. b razreda sudjelovali u edukaciji o zaštićenim područjima
Učenici 2. a i 3. b razreda, zajedno s učiteljicama Anom Ćaleta i Anom Katić, 21. siječnja 2025. godine prisustvovali su edukaciji „Zaštićena i NATURA 2000 područja“ koja je održana u učionici 2. a.
27.01.2025. 07:52
Planinarski izlet u NP Krka
U subotu, 25. siječnja 2025. zajedno sa svojim voditeljima i članovima Planinarskoga društva, članovi izvanškolske skupine Mladi planinari PD Jelinak Trilj i članovi izvannastavne skupine Mladi planinari OŠ Trilj, za svoj prvi planinarski izlet u ovoj godini odabrali su NP Krka koji je upravo proslavio svoj 40 rođendan postojanja.
04.01.2025. 10:04
Obavijest za učenike i roditelje
Poštovani roditelji i dragi učenici! U cilju osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, zaštite učenika i svih radnika u školama te prevencije situacija povećanog rizika, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama . Sukladno Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama , od 7. siječnja 2025. godine započinjemo s provođenjem određenih mjera u našoj matičnoj školi i svim njezinim pripadajućim područnim školama.