Izvannastavna aktivnost – oblik aktivnosti koji škola planira, programira, organizira i realizira, a u koju se učenik samostalno, neobvezno i dobrovoljno uključuje. (Državni pedagoški standard, 2008.)
U Školi se izvode izvannastavne aktivnosti radi zadovoljavanja različitih potreba i interesa učenika. Izvannastavne aktivnosti planiraju se školskim kurikulumom i godišnjim planom i programom neposrednih nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u Školi. Izvannastavne aktivnosti nisu obvezne za učenike, ali se učenicima mogu priznati kao ispunjavanje obveza u školi.
Izvannastavne aktivnosti u razrednoj nastavi
Cilj: Svakom učitelju je pružena sloboda kreiranja odgojno-obrazovnog rada izvannastavnih aktivnosti kako bi potaknuli učenike za rad izvan redovite nastave. Poticanje kreativnosti učenika.
Namjena: Od 1. do 4. razreda.
Nositelji: Učitelji/ce razredne nastave.
Način realizacije: Izvannastavne aktivnosti mogu biti povezane s nastavnim predmetom ili mogu biti interdisciplinarne. Načini i metode realizacije su pretežito radioničkoga, projektnoga, skupno-istraživačkoga, samoistraživačkog tipa odgojno-obrazovnog rada , terenske nastave i/ili drugih aktivnih didaktičko-metodičkih pristupa. Izvannastavne aktivnosti imaju veliku ulogu u sprječavanju društveno neprihvatljivoga ponašanja, a iznimno su poticajne za samoaktualizaciju učenika i samostalno-istraživačko učenje.
Vremenik: Tijekom nastavne godine.
Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja: Opisno praćenje napredovanja učenika tijekom školske godine.
Izvannastavne aktivnosti u predmetnoj nastavi
Cilj: Svakom učitelju je pružena sloboda kreiranja odgojno-obrazovnog rada izvannastavnih aktivnosti kako bi potaknuli učenike za rad izvan redovite nastave. Poticanje kreativnosti učenika.
Namjena: Od 5. do 8. razreda.
Nositelji: Predmetni nastavnici.
Način realizacije: Izvannastavne aktivnosti mogu biti povezane s nastavnim predmetom ili mogu biti interdisciplinarne. Načini i metode realizacije su pretežito radioničkoga, projektnoga, skupno-istraživačkoga, samoistraživačkog tipa odgojno-obrazovnog rada , terenske nastave i/ili drugih aktivnih didaktičko-metodičkih pristupa. Izvannastavne aktivnosti imaju veliku ulogu u sprječavanju društveno neprihvatljivoga ponašanja, a iznimno su poticajne za samoaktualizaciju učenika i samostalno-istraživačko učenje.
Vremenik: Tijekom nastavne godine.
Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja: Opisno praćenje napredovanja učenika tijekom školske godine.
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55
OBAVIJEST - za roditelj djece dorasle za upis u 1. razred
RODITELJSKI SASTANAK za roditelje čija su djeca dorasla za upis u prvi razred održat će se u prostorijama Osnovne škole Trilj 25. travnja 2024. u 16.30 sati : prijepodnevne grupe DV Pčelica DV Trilj poslijepodnevne grupe DV Pčelica DV “Mali Isus“ Košute Važne napomene: Na sastanku će roditelji dobit termin za utvrđivanje psihofizičke spremnosti djeteta za školu (testiranje) Za sve dodatne informacije možete se javiti pedagoginji škole na telefon: 021/660 – 717 Stručna služba škole
12.04.2024. 13:42
Upis u prvi razred 2024./2025.
Poštovani roditelji, uskoro ćemo na stranicama škole objaviti termine održavanja testiranja djece za upis u prvi razred školske godine 2024./2025. Povjerenstvo za upis učenika u prvi razred