STAVOVI UČENIKA SEDMIH I OSMIH RAZREDA OSNOVNE OŠ TRILJ O SURADNIČKOM UČENJU PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA U NASTAVI KEMIJE
Autor: Administrator , 3. 6. 2020.
STAVOVI UČENIKA SEDMIH I OSMIH RAZREDA OSNOVNE OŠ TRILJ O SURADNIČKOM UČENJU PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA U NASTAVI KEMIJE Učenici 7. i 8. razreda OŠ Trilj sudjelovali su u istraživanju s ciljem ispitivanja stavova učenika o uporabi konceptualnih mapa tijekom suradničkog učenja u dijelu sata ponavljanja. Podatci su prikupljeni instrumentom ankete u digitalnom alatu M. Forms. Rezultati istraživanja u svim tvrdnjama pokazuju pozitivan stav prema uporabi konceptualnih mapa. Iz istraživanja se zaključuje da učenicima uporaba konceptualnih mapa u velikoj mjeri pridonosi razumijevanju kemijskih koncepata, boljoj koncentraciji i boljem razlučivanju bitnog od manje bitnog, a time i uspješnijem rješavanju zadataka na višoj kognitivnoj razini. Više o istraživanju možete doznati u prilogu istraživanja koji je osmislila i provela učiteljica kemije, Ivana Marić Zerdun.
Stavovi_ucenika_o_suradnickom_ucenju_primjenom_konceptualnih_mapa_u_nastavi_kemije_Ivana_Maric_Zerdun.docx (79.03 KB)
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55
IZVRSTAN USPJEH NAŠIH UČENIKA NA MEĐUNARODNOM NATJECANJU DABAR
Sudjelujući i na ovogodišnjem međunarodnom natjecanju Dabar , koje promiče računalno razmišljanje i informatičke vještine, a sastoji se od niza izazovnih zadataka osmišljenih od strane stručnjaka iz pedesetak zemalja, učenici naše škole postigli su odlične rezultate. Svojim znanjem i trudom istaknuli su se među 51220 učenika, pokazujući izvrsnu logiku i kreativnost u rješavanju izazovnih zadataka. Među 10% najuspješnijih našli su se: Klara Galić, Ana Latinac, Doris Vukelja, Mateo Brnas, Eli Šušnjara, Nola Alebić (2. razred); Domagoj Gusić (4.razred); Mia Svalina (5. razred). Posebno čestitamo učenicima Marku Gusiću (1. razred) i Marti Žolo (6. razred) na osvojenom 1. mjestu s maksimalnim brojem bodova. Ponosni smo što su naši učenici dio ove priče koja motivira sve nas za daljnji napredak i uspjehe!