preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trilj

 > Naslovnica
Vijesti

Organizacija početka nastavne godine 2021./2022.

Autor: Administrator , 2. 9. 2021.

Nastava će se odvijati u školi licem u lice uz pridržavanje epidemioloških Uputa i Modela i preporuka za provedbu nastave  u 2021./2022. školskoj godini.

https://mzo.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti//Modeli%20i%
20preporuke%20za%20provedbu%20nastave%20u%
202021-2022%20(1)_31%208.pdf

Učenici će boraviti uvijek u jednoj učionici, osim za vrijeme nastave Informatike i Likovne kulture. Nastava će biti organizirana tako da će se učitelji izmjenjivati u učionicama. Kako bi se smanjio broj kontakata u jednom danu, nastava će biti organizirana u blok satovima kada god to bude moguće.

Izborna nastava Informatike i stranih jezika, izvannastavne aktivnosti, dopunske i dodatne aktivnosti bit će organizirane uživo, u grupama iste dobne skupine. Detaljne upute učenici će dobiti od svojih predmetnih učitelja.

Za nastavu TZK-e učenici  će dobiti posebne upute od svojih učitelja TZK-e.

Školski sat trajat će 45 minuta s pripadajućim odmorima.

Za vrijeme velikog odmora dopušten je izlazak iz škole. Mole se roditelji da pripreme djeci vodu i marendu jer nije preporučen odlazak u trgovinu.  

  

UPUTE ZA RODITELJE

Kod sumnje na povišenu tjelesnu temperaturu te kod pojave akutnih simptoma zarazne bolesti (npr. kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, proljev, povraćanje) neophodno je djetetu u školi izmjeriti tjelesnu temperaturu. Učitelji odmah obavještavaju roditelje koji u najkraćem roku trebaju doći po dijete. U tom slučaju dijete će biti u izoliranoj prostoriji  u pratnji odgovorne osobe.  

Za vrijeme velikog odmora dopušten je izlazak iz škole. No, nije preporučljivo da djeca odlaze u trgovinu, stoga molimo roditelje da im pripreme vodu i obrok.

 

Roditelji:

  • ne dolaze u pratnji djeteta ako imaju simptome zarazne bolesti (npr. povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ako im je izrečena mjera samoizolacije ili ako imaju saznanja da su zaraženi koronavirusom (COVID-19)
  • ne dovode dijete/učenika u ustanovu ukoliko ima simptome zarazne bolesti (npr. povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje),  ima izrečenu mjeru samoizolacije  ili ima saznanja da je zaraženo koronavirusom (COVID-19). Učenici sa znakovima svih drugih zaraznih bolesti koje se prenose uobičajenim socijalnim kontaktom također ne dolaze u školu. 

 Roditelji trebaju upoznati djecu sa sljedećim mjerama:

Ø  Djecu treba učiti i podsjećati da ne dodiruju usta, nos, oči i lice te da ne stavljaju ruke i predmete u usta - u skladu s njihovom razvojnom dobi. 

Ø  Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju baciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju. 

Ø  Djecu i učenike treba poučiti da ne dijele svoj pribor i stvari s drugim učenicima. 

Ø  Neophodno je poticati fizički razmak, kao i pojačanu osobnu higijenu djece.

Ø  Važno je omogućiti i uvesti u rutinu redovito pranje ruku tekućom vodom i sapunom. Ruke se peru prije ulaska u svoju skupinu/učionicu, prije i nakon pripreme hrane, prije jela, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i kada ruke izgledaju prljavo. Za pranje ruku treba koristiti tekuću vodu i sapun. 

Ø  Tijekom pranja ruku potrebno je pridržavati se naputaka za pravilno pranje ruku:

Ø  Nakon pranja ruku sapunom i vodom ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za jednokratnu upotrebu koji se nakon korištenja baca u koš za otpad s poklopcem.

Ø  Prednost se daje pranju ruku tekućom vodom i sapunom. Dezinficijense ne koriste djeca rane školske dobi, niti učenici koji imaju promjene na koži ruku ili ako dezinficijens kod njih izaziva nelagodu. Također, upotrebu dezinficijensa kod učenika svakako treba nastojati ograničiti na dezinfekciju kod ulaska u školu te se nikako ne treba primijeniti više od dva-tri puta dnevno.

Ø  Na ulazu u školu, na nekoliko lako dostupnih mjesta, nalazit će se dozatori s dezinficijensom za dezinfekciju ruku učenika i odraslih s uputom za korištenje.

Ø  Na ulazu u školu bit će postavljena dezinfekcijska barijera te učenici moraju prije ulaska u učionicu proći kroz nju.

Preporuke za zajedničke prostorije: 

  • Prolazak je potrebno skratiti na minimum.
  • Djeca i učenici prilikom prolaska ne bi trebali nepotrebno dodirivati površine ili predmete. 
  • Kod korištenja toaleta važno je da se pojedino dijete drži na udaljenosti koliko je moguće većoj od druge djece; istovremeno u toaletu ne bi trebale biti više od 4 osobe, a ukoliko ih ima više, potrebno je pričekati da netko izađe.

Učenici od 5. razreda OŠ i dalje moraju nositi maske (preporuka je da se koriste dvije maske dnevno).

Ulazak roditelja u školu

Roditelji u pravilu smiju ulaziti u školu ako imaju dogovoren termin dolaska, roditeljski sastanak ili primanje roditelja. Termin dolaska mogu dogovoriti u suradnji s razrednikom svojeg djeteta.

 Prilikom ulaska u školu roditelji moraju staviti maske, evidentirati se,  dezinficirati ruke i potplate te izbjegavati zadržavanje i grupiranje. Roditelji ulaze u ustanovu na način da održavaju razmak od najmanje 1,5 m u odnosu na sve druge osobe.








 

 

 

 

 

 

 

 

 


Svijet inovacija - EDIT – inovativan način podučavanja programerskim  vještinama

 

NATJEČAJI ZA TURISTIČKE AGENCIJE

 
ŠKOLSKO ZVONO

 

Matična škola i PŠ Košute

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR 10:25-10:40

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

 

PŠ Grab

 

1. 7:45-8:30

2. 8:35-9:20

3. 9:25-10:10

VELIKI ODMOR 10:10-10:25

4. 10:30-11:15

5. 11:20-12:05

6. 12:10-12:55

 

 
ODABRANO SA WEB-a
Vijesti iz škole
29.11.2024. 10:06
IZVRSTAN USPJEH NAŠIH UČENIKA NA MEĐUNARODNOM NATJECANJU DABAR
           Sudjelujući i na ovogodišnjem međunarodnom natjecanju Dabar , koje promiče računalno razmišljanje i informatičke vještine, a sastoji se od niza izazovnih zadataka osmišljenih od strane stručnjaka iz pedesetak zemalja, učenici naše škole postigli su odlične rezultate. Svojim znanjem i trudom istaknuli su se među 51220 učenika, pokazujući izvrsnu logiku i kreativnost u rješavanju izazovnih zadataka. Među 10% najuspješnijih našli su se: Klara Galić, Ana Latinac, Doris Vukelja, Mateo Brnas, Eli Šušnjara, Nola Alebić (2. razred); Domagoj Gusić (4.razred); Mia Svalina (5. razred). Posebno čestitamo učenicima Marku Gusiću (1. razred) i Marti Žolo (6. razred) na osvojenom 1. mjestu  s maksimalnim brojem bodova. Ponosni smo što su naši učenici dio ove priče koja motivira sve nas za daljnji napredak i uspjehe!

 
Korisni linkovi

 > Facebook
 > Youtube

 
ŠKOLSKI LIST
 
ANKETA
Koliko često pratiš vijesti i događanja na web stranici škole?




 

 

 

 

 
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
Tražilica
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2013.

Ukupno: 493761
Ovaj mjesec: 3782
Ovaj tjedan: 598
Danas: 83
 
 > Naslovnica
CMS za škole logo
Osnovna škola Trilj / Poljičke Republike 18, HR-21240 Trilj / os-trilj.skole.hr / ured@os-trilj.skole.hr
preskoči na navigaciju