Izvannastavna aktivnost – oblik aktivnosti koji škola planira, programira, organizira i realizira, a u koju se učenik samostalno, neobvezno i dobrovoljno uključuje. (Državni pedagoški standard, 2008.)
U Školi se izvode izvannastavne aktivnosti radi zadovoljavanja različitih potreba i interesa učenika. Izvannastavne aktivnosti planiraju se školskim kurikulumom i godišnjim planom i programom neposrednih nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u Školi. Izvannastavne aktivnosti nisu obvezne za učenike, ali se učenicima mogu priznati kao ispunjavanje obveza u školi.
Izvannastavne aktivnosti u razrednoj nastavi
Cilj: Svakom učitelju je pružena sloboda kreiranja odgojno-obrazovnog rada izvannastavnih aktivnosti kako bi potaknuli učenike za rad izvan redovite nastave. Poticanje kreativnosti učenika.
Namjena: Od 1. do 4. razreda.
Nositelji: Učitelji/ce razredne nastave.
Način realizacije: Izvannastavne aktivnosti mogu biti povezane s nastavnim predmetom ili mogu biti interdisciplinarne. Načini i metode realizacije su pretežito radioničkoga, projektnoga, skupno-istraživačkoga, samoistraživačkog tipa odgojno-obrazovnog rada , terenske nastave i/ili drugih aktivnih didaktičko-metodičkih pristupa. Izvannastavne aktivnosti imaju veliku ulogu u sprječavanju društveno neprihvatljivoga ponašanja, a iznimno su poticajne za samoaktualizaciju učenika i samostalno-istraživačko učenje.
Vremenik: Tijekom nastavne godine.
Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja: Opisno praćenje napredovanja učenika tijekom školske godine.
Izvannastavne aktivnosti u predmetnoj nastavi
Cilj: Svakom učitelju je pružena sloboda kreiranja odgojno-obrazovnog rada izvannastavnih aktivnosti kako bi potaknuli učenike za rad izvan redovite nastave. Poticanje kreativnosti učenika.
Namjena: Od 5. do 8. razreda.
Nositelji: Predmetni nastavnici.
Način realizacije: Izvannastavne aktivnosti mogu biti povezane s nastavnim predmetom ili mogu biti interdisciplinarne. Načini i metode realizacije su pretežito radioničkoga, projektnoga, skupno-istraživačkoga, samoistraživačkog tipa odgojno-obrazovnog rada , terenske nastave i/ili drugih aktivnih didaktičko-metodičkih pristupa. Izvannastavne aktivnosti imaju veliku ulogu u sprječavanju društveno neprihvatljivoga ponašanja, a iznimno su poticajne za samoaktualizaciju učenika i samostalno-istraživačko učenje.
Vremenik: Tijekom nastavne godine.
Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja: Opisno praćenje napredovanja učenika tijekom školske godine.
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55
Testiranje djece za upis u prvi razred 2025./26.
Poštovani roditelji, testiranje djece za upis u prvi razred koje će se odvijati u OŠ Trilj u matičnoj zgradi planiramo započeti 24. travnja 2025. prema rasporedu koji ćete dobiti putem Vaših e-mail adresa unesenih prilikom prijave za upis.
05.04.2025. 12:29
Mladi planinari osnivaju mali botanički vrt na Kamešnici
Skupina od 40 učenika od 1. do 8. razreda, članova izvannastavne i izvanškolske skupine Mladi planinari PD Jelinak, Trilj, koju su predvodili njihovi voditelji Marina Šušnjara, Mirjana Dukić, Ivana Jozić i Tomislav Bilokapić te knjižničarka Lara Burić, 5. 4. 2025. su planinarili na Kamešnicu do područja Žlabina.
31.03.2025. 14:39
Obavijest za roditelje
Poštovani roditelji, obavještavamo vas da će naši učitelji sutra (utorak, 1. 4.) sudjelovati u najavljenom štrajku. Unatoč tome, nastava za učenike u matičnoj i svim područnim školama bit će organizirana prema izmijenjenom rasporedu, koji će tijekom dana biti dostavljen učenicima. Također, nacionalni ispiti iz Geografije održat će se prema planu. Za sve dodatne informacije pratite web stranicu škole. Hvala na razumijevanju!