preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trilj

Vijesti

Global battery experiment – projekt na međunarodnoj razini

Autor: Ivana Marić Zerdun, 6. 6. 2022.

Royal Society of Chemistry (Kraljevsko kemijsko društvo) ove je godine organiziralo  provedbu globalnog eksperimenta s baterijama na međunarodnoj razini.

S timom potencijalno darovitih i darovitih učenika sudjelovali smo u globalnom eksperimentu u organizaciji Kraljevskog kemijskog društva (Royal Society of Chemistry). Proveli smo oba istraživanja različite složenosti i zahtjeva. Istraživanjem učenici su naučili više o baterijama i njihovom radu, a pri toma vježbali znanstvene vještine. OŠ Trilj prva je unijela rezultate za Hrvatsku.

     

Istraživanje 1. Izradi bateriju

Učenici su izradili 10-ak vlastitih baterija od kovanica, kartona, aluminijske folije i jabučnog octa te sa složenim paketima upalili LED lampice. Početak nije bio uspješan, ali su promjenom otopine uspjeli. Pokazalo se da je uporaba jabučnog octa bolje funkcionirala od uporabe alkoholnog octa.  Nakon što smo završili istragu, podijelili smo rezultate na mapu i usporedili s drugima diljem svijeta (Fotografije u prilogu). Za ovo istraživanje kolegijalnu podršku nam je pružila učiteljica fizike, Mia Ćuk Vuco.

Ciljevi učenja:

- Razumjeti da se baterije sastoje od slojeva različitih materijala.

- Razumjeti da baterije pohranjuju energiju.

Vještine istraživanja:

- Točno slijediti upute i provoditi praktičnu istragu.

- Pažljivo promatranje cijelo vrijeme i gdje je potrebno, promatranje i bilježenje točnih mjerenja.

- Postavljanje pitanja na temelju zapažanja i rezultata.

Poveznica na mapu: https://edu.rsc.org/global-experiment/view-the-results

   

    

Istraživanje 2. Ispitivanje električne vodljivosti elektrolitnih otopina

Učenici su multimetrom ispitivali vodljivost elektrolitnih otopina: ocat 9%, destilirana voda, otopina soli, natrijev hidroksid (0,1 M) i sumporna kiselina (0,4 M). Tijekom svakog postupka mjerenja potencijal je rastao, pa padao, potom rastao radi povećanja broja ćelija. Istraživanjem je opaženo da je destilirana voda najslabiji, a natrijev hidroksid najbolji elektrolit. Za ovo istraživanje kolegijalnu podršku nam je pružio učitelj fizike, Grgo Dukić.

Ciljevi učenja:

- Razumjeti da se baterije sastoje od ćelija koje su građene od slojeva različitih materijala.

- Razumjeti da promjena različitih slojeva ćelije može utjecati na njezinu izvedbu.

Vještine eksperimentalnog istraživanja:

Ovo istraživanje pokriva mnoge različite znanstvene istraživačke vještine mi smo se usredotočili na sljedeće:

- Izraditi i zabilježiti mjerenja koristeći jednu metodu.

- Ocijeniti pouzdanost metode.

Zahvaljujemo Kraljevskom kemijskog društvu (RSC) na prilici sudjelovanja u iznimno zanimljivom i poučnom eksperimentu.

     

Ukoliko želite i vi sudjelovati u projektu, možete se priključiti i saznati više o projektu na poveznici. https://edu.rsc.org/global-experiment/how-to-take-part

 

 

 




Priloženi dokumenti:
20220506_133509.jpg (194.21 KB)
20220506_134534.jpg (123.74 KB)
20220325_125400.jpg (624.64 KB)
20220325_125436.jpg (570.21 KB)
20220325_130705.jpg (588.99 KB)
20220325_132631.jpg (632.83 KB)
20220325_131037.jpg (701.62 KB)




Vijesti

Global battery experiment – projekt na međunarodnoj razini

Autor: Ivana Marić Zerdun, 6. 6. 2022.

Royal Society of Chemistry (Kraljevsko kemijsko društvo) ove je godine organiziralo  provedbu globalnog eksperimenta s baterijama na međunarodnoj razini.

S timom potencijalno darovitih i darovitih učenika sudjelovali smo u globalnom eksperimentu u organizaciji Kraljevskog kemijskog društva (Royal Society of Chemistry). Proveli smo oba istraživanja različite složenosti i zahtjeva. Istraživanjem učenici su naučili više o baterijama i njihovom radu, a pri toma vježbali znanstvene vještine. OŠ Trilj prva je unijela rezultate za Hrvatsku.

     

Istraživanje 1. Izradi bateriju

Učenici su izradili 10-ak vlastitih baterija od kovanica, kartona, aluminijske folije i jabučnog octa te sa složenim paketima upalili LED lampice. Početak nije bio uspješan, ali su promjenom otopine uspjeli. Pokazalo se da je uporaba jabučnog octa bolje funkcionirala od uporabe alkoholnog octa.  Nakon što smo završili istragu, podijelili smo rezultate na mapu i usporedili s drugima diljem svijeta (Fotografije u prilogu). Za ovo istraživanje kolegijalnu podršku nam je pružila učiteljica fizike, Mia Ćuk Vuco.

Ciljevi učenja:

- Razumjeti da se baterije sastoje od slojeva različitih materijala.

- Razumjeti da baterije pohranjuju energiju.

Vještine istraživanja:

- Točno slijediti upute i provoditi praktičnu istragu.

- Pažljivo promatranje cijelo vrijeme i gdje je potrebno, promatranje i bilježenje točnih mjerenja.

- Postavljanje pitanja na temelju zapažanja i rezultata.

Poveznica na mapu: https://edu.rsc.org/global-experiment/view-the-results

   

    

Istraživanje 2. Ispitivanje električne vodljivosti elektrolitnih otopina

Učenici su multimetrom ispitivali vodljivost elektrolitnih otopina: ocat 9%, destilirana voda, otopina soli, natrijev hidroksid (0,1 M) i sumporna kiselina (0,4 M). Tijekom svakog postupka mjerenja potencijal je rastao, pa padao, potom rastao radi povećanja broja ćelija. Istraživanjem je opaženo da je destilirana voda najslabiji, a natrijev hidroksid najbolji elektrolit. Za ovo istraživanje kolegijalnu podršku nam je pružio učitelj fizike, Grgo Dukić.

Ciljevi učenja:

- Razumjeti da se baterije sastoje od ćelija koje su građene od slojeva različitih materijala.

- Razumjeti da promjena različitih slojeva ćelije može utjecati na njezinu izvedbu.

Vještine eksperimentalnog istraživanja:

Ovo istraživanje pokriva mnoge različite znanstvene istraživačke vještine mi smo se usredotočili na sljedeće:

- Izraditi i zabilježiti mjerenja koristeći jednu metodu.

- Ocijeniti pouzdanost metode.

Zahvaljujemo Kraljevskom kemijskog društvu (RSC) na prilici sudjelovanja u iznimno zanimljivom i poučnom eksperimentu.

     

Ukoliko želite i vi sudjelovati u projektu, možete se priključiti i saznati više o projektu na poveznici. https://edu.rsc.org/global-experiment/how-to-take-part

 

 

 




Priloženi dokumenti:
20220506_133509.jpg (194.21 KB)
20220506_134534.jpg (123.74 KB)
20220325_125400.jpg (624.64 KB)
20220325_125436.jpg (570.21 KB)
20220325_130705.jpg (588.99 KB)
20220325_132631.jpg (632.83 KB)
20220325_131037.jpg (701.62 KB)




Objave

Global battery experiment – projekt na međunarodnoj razini

Autor: Ivana Marić Zerdun, 6. 6. 2022.

Royal Society of Chemistry (Kraljevsko kemijsko društvo) ove je godine organiziralo  provedbu globalnog eksperimenta s baterijama na međunarodnoj razini.

S timom potencijalno darovitih i darovitih učenika sudjelovali smo u globalnom eksperimentu u organizaciji Kraljevskog kemijskog društva (Royal Society of Chemistry). Proveli smo oba istraživanja različite složenosti i zahtjeva. Istraživanjem učenici su naučili više o baterijama i njihovom radu, a pri toma vježbali znanstvene vještine. OŠ Trilj prva je unijela rezultate za Hrvatsku.

     

Istraživanje 1. Izradi bateriju

Učenici su izradili 10-ak vlastitih baterija od kovanica, kartona, aluminijske folije i jabučnog octa te sa složenim paketima upalili LED lampice. Početak nije bio uspješan, ali su promjenom otopine uspjeli. Pokazalo se da je uporaba jabučnog octa bolje funkcionirala od uporabe alkoholnog octa.  Nakon što smo završili istragu, podijelili smo rezultate na mapu i usporedili s drugima diljem svijeta (Fotografije u prilogu). Za ovo istraživanje kolegijalnu podršku nam je pružila učiteljica fizike, Mia Ćuk Vuco.

Ciljevi učenja:

- Razumjeti da se baterije sastoje od slojeva različitih materijala.

- Razumjeti da baterije pohranjuju energiju.

Vještine istraživanja:

- Točno slijediti upute i provoditi praktičnu istragu.

- Pažljivo promatranje cijelo vrijeme i gdje je potrebno, promatranje i bilježenje točnih mjerenja.

- Postavljanje pitanja na temelju zapažanja i rezultata.

Poveznica na mapu: https://edu.rsc.org/global-experiment/view-the-results

   

    

Istraživanje 2. Ispitivanje električne vodljivosti elektrolitnih otopina

Učenici su multimetrom ispitivali vodljivost elektrolitnih otopina: ocat 9%, destilirana voda, otopina soli, natrijev hidroksid (0,1 M) i sumporna kiselina (0,4 M). Tijekom svakog postupka mjerenja potencijal je rastao, pa padao, potom rastao radi povećanja broja ćelija. Istraživanjem je opaženo da je destilirana voda najslabiji, a natrijev hidroksid najbolji elektrolit. Za ovo istraživanje kolegijalnu podršku nam je pružio učitelj fizike, Grgo Dukić.

Ciljevi učenja:

- Razumjeti da se baterije sastoje od ćelija koje su građene od slojeva različitih materijala.

- Razumjeti da promjena različitih slojeva ćelije može utjecati na njezinu izvedbu.

Vještine eksperimentalnog istraživanja:

Ovo istraživanje pokriva mnoge različite znanstvene istraživačke vještine mi smo se usredotočili na sljedeće:

- Izraditi i zabilježiti mjerenja koristeći jednu metodu.

- Ocijeniti pouzdanost metode.

Zahvaljujemo Kraljevskom kemijskog društvu (RSC) na prilici sudjelovanja u iznimno zanimljivom i poučnom eksperimentu.

     

Ukoliko želite i vi sudjelovati u projektu, možete se priključiti i saznati više o projektu na poveznici. https://edu.rsc.org/global-experiment/how-to-take-part

 

 

 




Priloženi dokumenti:
20220506_133509.jpg (194.21 KB)
20220506_134534.jpg (123.74 KB)
20220325_125400.jpg (624.64 KB)
20220325_125436.jpg (570.21 KB)
20220325_130705.jpg (588.99 KB)
20220325_132631.jpg (632.83 KB)
20220325_131037.jpg (701.62 KB)




 

 

 

 

 

 

 

 

 


Svijet inovacija - EDIT – inovativan način podučavanja programerskim  vještinama

 

NATJEČAJI ZA TURISTIČKE AGENCIJE

 
ŠKOLSKO ZVONO

 

Matična škola i PŠ Košute

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR 10:25-10:40

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

 

PŠ Grab

 

1. 7:45-8:30

2. 8:35-9:20

3. 9:25-10:10

VELIKI ODMOR 10:10-10:25

4. 10:30-11:15

5. 11:20-12:05

6. 12:10-12:55

 

 
ODABRANO SA WEB-a
 
Korisni linkovi

 > Facebook
 > Youtube

 
ŠKOLSKI LIST
 
ANKETA
Koliko često pratiš vijesti i događanja na web stranici škole?




 

 

 

 

 
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2013.

Ukupno: 493008
Ovaj mjesec: 3029
Ovaj tjedan: 777
Danas: 16
 
 > Nastava  > Predmeti  > Kemija i Biologija
CMS za škole logo
Osnovna škola Trilj / Poljičke Republike 18, HR-21240 Trilj / os-trilj.skole.hr / ured@os-trilj.skole.hr
preskoči na navigaciju