Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)
Autor: Ivana Marić Zerdun, 1. 6. 2022.
U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom: Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine.
1. Uvod
Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.
2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:
I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:
- digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
- stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja
II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.
3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.
3.1. Plan prikupljanja podataka u školama
3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)
3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja
3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja
U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja
Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)
Autor: Ivana Marić Zerdun, 1. 6. 2022.
U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom: Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine.
1. Uvod
Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.
2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:
I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:
- digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
- stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja
II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.
3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.
3.1. Plan prikupljanja podataka u školama
3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)
3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja
3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja
U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja
Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)
Autor: Ivana Marić Zerdun, 1. 6. 2022.
U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom: Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine.
1. Uvod
Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.
2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:
I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:
- digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
- stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja
II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.
3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.
3.1. Plan prikupljanja podataka u školama
3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)
3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja
3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja
U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55