Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)
Autor: Ivana Marić Zerdun, 1. 6. 2022.
U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom: Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine.
1. Uvod
Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.
2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:
I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:
- digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
- stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja
II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.
3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.
3.1. Plan prikupljanja podataka u školama
3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)
3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja
3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja
U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja
Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)
Autor: Ivana Marić Zerdun, 1. 6. 2022.
U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom: Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine.
1. Uvod
Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.
2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:
I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:
- digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
- stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja
II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.
3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.
3.1. Plan prikupljanja podataka u školama
3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)
3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja
3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja
U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja
Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)
Autor: Ivana Marić Zerdun, 1. 6. 2022.
U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom: Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine.
1. Uvod
Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.
2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:
I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:
- digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
- stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja
II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.
3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.
3.1. Plan prikupljanja podataka u školama
3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)
3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja
3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja
U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55
Mladi planinari osnivaju mali botanički vrt na Kamešnici
Skupina od 40 učenika od 1. do 8. razreda, članova izvannastavne i izvanškolske skupine Mladi planinari PD Jelinak, Trilj, koju su predvodili njihovi voditelji Marina Šušnjara, Mirjana Dukić, Ivana Jozić i Tomislav Bilokapić te knjižničarka Lara Burić, 5. 4. 2025. su planinarili na Kamešnicu do područja Žlabina.
31.03.2025. 14:39
Obavijest za roditelje
Poštovani roditelji, obavještavamo vas da će naši učitelji sutra (utorak, 1. 4.) sudjelovati u najavljenom štrajku. Unatoč tome, nastava za učenike u matičnoj i svim područnim školama bit će organizirana prema izmijenjenom rasporedu, koji će tijekom dana biti dostavljen učenicima. Također, nacionalni ispiti iz Geografije održat će se prema planu. Za sve dodatne informacije pratite web stranicu škole. Hvala na razumijevanju!
31.03.2025. 10:52
Obavijest - upis u 1. razred 2025./26.
Poštovani roditelji, za sve termine testiranja i sistematskih pregleda djece potrebno je pratiti službenu stranicu škole gdje će isti, kada budu dostupni, pravovremeno biti objavljeni. U iznimnom slučaju, stručna služba škole će osobno kontaktirati roditelje vezano uz termine te ostale važne informacije. Stručno razvojna služba škole