preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trilj

Vijesti

Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)

Autor: Ivana Marić Zerdun, 1. 6. 2022.

U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom:
Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine. 

 U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi  Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).

1. Uvod

Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.

2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:


I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:

  • digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
  • stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja

II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.

3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.

3.1. Plan prikupljanja podataka u školama

3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)

3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja

3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja

U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
 

                               Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja

 








Vijesti

Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)

Autor: Ivana Marić Zerdun, 1. 6. 2022.

U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom:
Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine. 

 U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi  Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).

1. Uvod

Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.

2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:


I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:

  • digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
  • stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja

II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.

3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.

3.1. Plan prikupljanja podataka u školama

3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)

3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja

3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja

U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
 

                               Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja

 








Objave

Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)

Autor: Ivana Marić Zerdun, 1. 6. 2022.

U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom:
Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine. 

 U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi  Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).

1. Uvod

Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.

2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:


I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:

  • digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
  • stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja

II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.

3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.

3.1. Plan prikupljanja podataka u školama

3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)

3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja

3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja

U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
 

                               Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja

 








 

 

 

 

 

 

 

 

 


Svijet inovacija - EDIT – inovativan način podučavanja programerskim  vještinama

 

NATJEČAJI ZA TURISTIČKE AGENCIJE

 
ŠKOLSKO ZVONO

 

Matična škola i PŠ Košute

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR 10:25-10:40

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

 

PŠ Grab

 

1. 7:45-8:30

2. 8:35-9:20

3. 9:25-10:10

VELIKI ODMOR 10:10-10:25

4. 10:30-11:15

5. 11:20-12:05

6. 12:10-12:55

 

 
ODABRANO SA WEB-a
 
Korisni linkovi

 > Facebook
 > Youtube

 
ŠKOLSKI LIST
 
ANKETA
Koliko često pratiš vijesti i događanja na web stranici škole?




 

 

 

 

 
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2013.

Ukupno: 493010
Ovaj mjesec: 3031
Ovaj tjedan: 779
Danas: 18
 
 > Nastava  > Predmeti  > Kemija i Biologija
CMS za škole logo
Osnovna škola Trilj / Poljičke Republike 18, HR-21240 Trilj / os-trilj.skole.hr / ured@os-trilj.skole.hr
preskoči na navigaciju