Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)
Autor: Ivana Marić Zerdun, 1. 6. 2022.
U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom: Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine.
1. Uvod
Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.
2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:
I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:
- digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
- stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja
II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.
3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.
3.1. Plan prikupljanja podataka u školama
3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)
3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja
3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja
U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja
Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)
Autor: Ivana Marić Zerdun, 1. 6. 2022.
U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom: Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine.
1. Uvod
Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.
2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:
I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:
- digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
- stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja
II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.
3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.
3.1. Plan prikupljanja podataka u školama
3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)
3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja
3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja
U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja
Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)
Autor: Ivana Marić Zerdun, 1. 6. 2022.
U OŠ Trilj u okviru projekta pod nazivom „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih U suradnji s CPP-om učiteljica Ivana Marić Zerdun, OŠ Trilj sudjelovala je u osmišljavanju i provođenju znanstvenog istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja na državnoj razini kao školskom koordinatoru u provedbi Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza).
škola (pilot projekt)“, nastavnici Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
koji su članovi Centra za primijenjenu psihologiju (u daljnjem tekstu CPP) proveli su I. dio
znanstvenog istraživanja pod nazivom: Znanstvenog istraživanja učinaka provedbe projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza), kroz period od studeni, 2021. do lipanj, 2022.. godine.
1. Uvod
Istraživanje učinaka provedbe druge faze projekta e-Škole također provode
stručnjaci Centra za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci pod
vodstvom prof. dr. sc. Svjetlane Kolić-Vehovec te se u mnogočemu nadovezuje na
dijelove istraživanja učinaka pilot-projekta, s ciljem praćenja istih učinaka.
2. Svrhe i ciljevi istraživanja
Tri su temeljene svrhe predloženog znanstvenog istraživanja:
I.istražiti učinak druge faze projekta e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom
sustavu RH, specifično na:
- digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
- stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja
II.istražiti učinak projekta e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u
procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi
III.te potom na temelju svih rezultata istraživanja izraditi strateške i operativne preporuke
za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije
hrvatskog obrazovnog sustava.
3. Organizacija i plan provedbe istraživanja
Istraživanje se provodi uz odobrenje Etičkog povjerenstva za znanstvena istraživanja
Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.
3.1. Plan prikupljanja podataka u školama
3.2. Početno ispitivanje učitelja/nastavnika i ravnatelja
3.3. Kvalitativno istraživanje (fokus grupe)
3.4. Online ispitivanje stručnih suradnika, administrativnog osoblja,
stručnjaka za tehničku podršku te odabranog uzorka roditelja
3.5. Završno on-line ispitivanje nastavnika i ravnatelja
U istraživanju će sudjelovati i roditelji na prema mogućnostima i dostupnosti digitalne tehnologije.
Ivana Marić Zerdun, školska koordinatorica znanstvenog istraživanja
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55
IZJAVA
Poštovani, kao v.d. ravnatelja Osnovne škole Trilj, ovim putem želim obavijestiti javnost i nadležne institucije o incidentu koji se dogodio u našoj školi jutros, 23. svibnja 2025. godine, oko 8:45 sati. Tijekom malog odmora, u prostoru školskog sanitarnog čvora došlo je do sukoba između učenika, prilikom kojeg je jedan od njih aktivirao suzavac. Kao posljedica toga, nekoliko učenika zadobilo je lakše tjelesne ozljede te su hitno prevezeni u najbližu zdravstvenu ustanovu. Osim izravno pogođenih učenika, veći broj djece i djelatnika škole požalio se na simptome izloženosti suzavcu, uključujući kašalj, iritaciju očiju i poteškoće s disanjem. U suradnji s nadležnim službama odmah smo poduzeli sve potrebne mjere – prostor škole u kojemu je bačen suzavac je evakuiran te su pozvani policija i hitna pomoć. Zbog izvanredne situacije i u cilju zaštite zdravlja i sigurnosti učenika i djelatnika, nastava u za učenike od petog do osmog razreda Matične škole danas je obustavljena. Roditelji su obaviješteni, a učenici će biti upućeni kućama uz preporuku da se, ukoliko osjete bilo kakve simptome, jave svome liječniku. Škola će u potpunosti surađivati s nadležnim tijelima u utvrđivanju okolnosti incidenta te će se prema odgovornima poduzeti odgovarajuće mjere u skladu s propisima i pravilnicima. Sigurnost naših učenika i djelatnika uvijek nam je na prvom mjestu. Iskreno nam je žao zbog svega što se dogodilo i zahvaljujemo svima koji su brzo reagirali i pomogli u rješavanju ove situacije. v.d. ravantelja Davor Hrgović