preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trilj

Vijesti

MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima

Autor: Ivana Marić Zerdun, 9. 12. 2021.

Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.

Sažetak:

Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):

  • Infrastruktura i oprema
  • Podrška i resursi
  • Digitalna kompetencija učenika
  • Kontinuirano profesionalno usavršavanje

 

Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:

  • Kontinuirano profesionalno usavršavanje
  • Rukovodstvo
  • Digitalne kompetencije učenika
  • Podrška i resursi
  • Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi

 

Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):

  • Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku)
  • Suradnja i umrežavanje
  • Praksa ocjenjivanja.

 

Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“

  • najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije
  • najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)

 

Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:

  • najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima
  • najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa

 

Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.

 

Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:

  • nedostatak financiranja,
  • nepouzdana ili spora internetska veza,
  • nedostatak vremena,
  • niska razina digitalnih kompetencija učitelja i
  • niska razina digitalnih kompetencija učenika.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:

  • ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi,
  • niske digitalne kompetencije obitelji i
  • nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:

  • škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i
  • sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.

Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.

Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process




Priloženi dokumenti:
Mensi-prezentacija_rezultata_SELFIE.pptx (3.17 MB)
SELFIE-report.pdf (3.01 MB)
SELFIE-certificate.pdf (102.85 KB)




Vijesti

MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima

Autor: Ivana Marić Zerdun, 9. 12. 2021.

Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.

Sažetak:

Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):

  • Infrastruktura i oprema
  • Podrška i resursi
  • Digitalna kompetencija učenika
  • Kontinuirano profesionalno usavršavanje

 

Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:

  • Kontinuirano profesionalno usavršavanje
  • Rukovodstvo
  • Digitalne kompetencije učenika
  • Podrška i resursi
  • Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi

 

Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):

  • Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku)
  • Suradnja i umrežavanje
  • Praksa ocjenjivanja.

 

Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“

  • najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije
  • najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)

 

Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:

  • najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima
  • najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa

 

Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.

 

Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:

  • nedostatak financiranja,
  • nepouzdana ili spora internetska veza,
  • nedostatak vremena,
  • niska razina digitalnih kompetencija učitelja i
  • niska razina digitalnih kompetencija učenika.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:

  • ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi,
  • niske digitalne kompetencije obitelji i
  • nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:

  • škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i
  • sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.

Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.

Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process




Priloženi dokumenti:
Mensi-prezentacija_rezultata_SELFIE.pptx (3.17 MB)
SELFIE-report.pdf (3.01 MB)
SELFIE-certificate.pdf (102.85 KB)




Objave

MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima

Autor: Ivana Marić Zerdun, 9. 12. 2021.

Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.

Sažetak:

Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):

  • Infrastruktura i oprema
  • Podrška i resursi
  • Digitalna kompetencija učenika
  • Kontinuirano profesionalno usavršavanje

 

Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:

  • Kontinuirano profesionalno usavršavanje
  • Rukovodstvo
  • Digitalne kompetencije učenika
  • Podrška i resursi
  • Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi

 

Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):

  • Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku)
  • Suradnja i umrežavanje
  • Praksa ocjenjivanja.

 

Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“

  • najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije
  • najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)

 

Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:

  • najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima
  • najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa

 

Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.

 

Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:

  • nedostatak financiranja,
  • nepouzdana ili spora internetska veza,
  • nedostatak vremena,
  • niska razina digitalnih kompetencija učitelja i
  • niska razina digitalnih kompetencija učenika.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:

  • ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi,
  • niske digitalne kompetencije obitelji i
  • nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:

  • škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i
  • sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.

Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.

Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process




Priloženi dokumenti:
Mensi-prezentacija_rezultata_SELFIE.pptx (3.17 MB)
SELFIE-report.pdf (3.01 MB)
SELFIE-certificate.pdf (102.85 KB)




 

 

 

 

 

 

 

 

 


Svijet inovacija - EDIT – inovativan način podučavanja programerskim  vještinama

 

NATJEČAJI ZA TURISTIČKE AGENCIJE

 
ŠKOLSKO ZVONO

 

Matična škola i PŠ Košute

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR 10:25-10:40

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

 

PŠ Grab

 

1. 7:45-8:30

2. 8:35-9:20

3. 9:25-10:10

VELIKI ODMOR 10:10-10:25

4. 10:30-11:15

5. 11:20-12:05

6. 12:10-12:55

 

 
ODABRANO SA WEB-a
Vijesti iz škole
23.05.2025. 11:11
IZJAVA
Poštovani, kao v.d. ravnatelja Osnovne škole Trilj, ovim putem želim obavijestiti javnost i nadležne institucije o incidentu koji se dogodio u našoj školi jutros, 23. svibnja 2025. godine, oko 8:45 sati. Tijekom malog odmora, u prostoru školskog sanitarnog čvora došlo je do sukoba između učenika, prilikom kojeg je jedan od njih aktivirao suzavac. Kao posljedica toga, nekoliko učenika zadobilo je lakše tjelesne ozljede te su hitno prevezeni u najbližu zdravstvenu ustanovu. Osim izravno pogođenih učenika, veći broj djece i djelatnika škole požalio se na simptome izloženosti suzavcu, uključujući kašalj, iritaciju očiju i poteškoće s disanjem. U suradnji s nadležnim službama odmah smo poduzeli sve potrebne mjere – prostor škole u kojemu je bačen suzavac je evakuiran te su pozvani policija i hitna pomoć.  Zbog izvanredne situacije i u cilju zaštite zdravlja i sigurnosti učenika i djelatnika, nastava u za učenike od petog do osmog razreda Matične škole danas je obustavljena. Roditelji su obaviješteni, a učenici će biti upućeni kućama uz preporuku da se, ukoliko osjete bilo kakve simptome, jave svome liječniku. Škola će u potpunosti surađivati s nadležnim tijelima u utvrđivanju okolnosti incidenta te će se prema odgovornima poduzeti odgovarajuće mjere u skladu s propisima i pravilnicima. Sigurnost naših učenika i djelatnika uvijek nam je na prvom mjestu. Iskreno nam je žao zbog svega što se dogodilo i zahvaljujemo svima koji su brzo reagirali i pomogli u rješavanju ove situacije. v.d. ravantelja Davor Hrgović

 
Korisni linkovi

 > Facebook
 > Youtube

 
ŠKOLSKI LIST
 
ANKETA
Koliko često pratiš vijesti i događanja na web stranici škole?




 

 

 

 

 
Kalendar
« Lipanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2013.

Ukupno: 524199
Ovaj mjesec: 2839
Ovaj tjedan: 1003
Danas: 56
 
 > Nastava  > Predmeti  > Kemija i Biologija
CMS za škole logo
Osnovna škola Trilj / Poljičke Republike 18, HR-21240 Trilj / os-trilj.skole.hr / ured@os-trilj.skole.hr
preskoči na navigaciju