preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trilj

Vijesti

MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima

Autor: Ivana Marić Zerdun, 9. 12. 2021.

Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.

Sažetak:

Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):

  • Infrastruktura i oprema
  • Podrška i resursi
  • Digitalna kompetencija učenika
  • Kontinuirano profesionalno usavršavanje

 

Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:

  • Kontinuirano profesionalno usavršavanje
  • Rukovodstvo
  • Digitalne kompetencije učenika
  • Podrška i resursi
  • Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi

 

Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):

  • Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku)
  • Suradnja i umrežavanje
  • Praksa ocjenjivanja.

 

Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“

  • najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije
  • najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)

 

Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:

  • najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima
  • najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa

 

Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.

 

Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:

  • nedostatak financiranja,
  • nepouzdana ili spora internetska veza,
  • nedostatak vremena,
  • niska razina digitalnih kompetencija učitelja i
  • niska razina digitalnih kompetencija učenika.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:

  • ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi,
  • niske digitalne kompetencije obitelji i
  • nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:

  • škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i
  • sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.

Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.

Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process




Priloženi dokumenti:
Mensi-prezentacija_rezultata_SELFIE.pptx (3.17 MB)
SELFIE-report.pdf (3.01 MB)
SELFIE-certificate.pdf (102.85 KB)




Vijesti

MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima

Autor: Ivana Marić Zerdun, 9. 12. 2021.

Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.

Sažetak:

Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):

  • Infrastruktura i oprema
  • Podrška i resursi
  • Digitalna kompetencija učenika
  • Kontinuirano profesionalno usavršavanje

 

Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:

  • Kontinuirano profesionalno usavršavanje
  • Rukovodstvo
  • Digitalne kompetencije učenika
  • Podrška i resursi
  • Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi

 

Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):

  • Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku)
  • Suradnja i umrežavanje
  • Praksa ocjenjivanja.

 

Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“

  • najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije
  • najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)

 

Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:

  • najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima
  • najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa

 

Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.

 

Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:

  • nedostatak financiranja,
  • nepouzdana ili spora internetska veza,
  • nedostatak vremena,
  • niska razina digitalnih kompetencija učitelja i
  • niska razina digitalnih kompetencija učenika.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:

  • ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi,
  • niske digitalne kompetencije obitelji i
  • nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:

  • škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i
  • sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.

Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.

Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process




Priloženi dokumenti:
Mensi-prezentacija_rezultata_SELFIE.pptx (3.17 MB)
SELFIE-report.pdf (3.01 MB)
SELFIE-certificate.pdf (102.85 KB)




Objave

MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima

Autor: Ivana Marić Zerdun, 9. 12. 2021.

Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.

Sažetak:

Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):

  • Infrastruktura i oprema
  • Podrška i resursi
  • Digitalna kompetencija učenika
  • Kontinuirano profesionalno usavršavanje

 

Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:

  • Kontinuirano profesionalno usavršavanje
  • Rukovodstvo
  • Digitalne kompetencije učenika
  • Podrška i resursi
  • Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi

 

Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):

  • Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku)
  • Suradnja i umrežavanje
  • Praksa ocjenjivanja.

 

Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“

  • najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije
  • najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)

 

Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:

  • najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima
  • najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa

 

Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.

 

Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:

  • nedostatak financiranja,
  • nepouzdana ili spora internetska veza,
  • nedostatak vremena,
  • niska razina digitalnih kompetencija učitelja i
  • niska razina digitalnih kompetencija učenika.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:

  • ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi,
  • niske digitalne kompetencije obitelji i
  • nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.

 

Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:

  • škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i
  • sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.

Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.

Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process




Priloženi dokumenti:
Mensi-prezentacija_rezultata_SELFIE.pptx (3.17 MB)
SELFIE-report.pdf (3.01 MB)
SELFIE-certificate.pdf (102.85 KB)




 

 

 

 

 

 

 

 

 


Svijet inovacija - EDIT – inovativan način podučavanja programerskim  vještinama

 

NATJEČAJI ZA TURISTIČKE AGENCIJE

 
ŠKOLSKO ZVONO

 

Matična škola i PŠ Košute

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR 10:25-10:40

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

 

PŠ Grab

 

1. 7:45-8:30

2. 8:35-9:20

3. 9:25-10:10

VELIKI ODMOR 10:10-10:25

4. 10:30-11:15

5. 11:20-12:05

6. 12:10-12:55

 

 
ODABRANO SA WEB-a
 
Korisni linkovi

 > Facebook
 > Youtube

 
ŠKOLSKI LIST
 
ANKETA
Koliko često pratiš vijesti i događanja na web stranici škole?




 

 

 

 

 
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2013.

Ukupno: 493010
Ovaj mjesec: 3031
Ovaj tjedan: 779
Danas: 18
 
 > Nastava  > Predmeti  > Kemija i Biologija
CMS za škole logo
Osnovna škola Trilj / Poljičke Republike 18, HR-21240 Trilj / os-trilj.skole.hr / ured@os-trilj.skole.hr
preskoči na navigaciju