MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima
Autor: Ivana Marić Zerdun, 9. 12. 2021.
Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.
Sažetak:
Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):
- Infrastruktura i oprema
- Podrška i resursi
- Digitalna kompetencija učenika
- Kontinuirano profesionalno usavršavanje
Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:
- Kontinuirano profesionalno usavršavanje
- Rukovodstvo
- Digitalne kompetencije učenika
- Podrška i resursi
- Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi
Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):
- Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku)
- Suradnja i umrežavanje
- Praksa ocjenjivanja.
Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“
- najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije
- najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)
Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:
- najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima
- najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa
Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.
Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:
- nedostatak financiranja,
- nepouzdana ili spora internetska veza,
- nedostatak vremena,
- niska razina digitalnih kompetencija učitelja i
- niska razina digitalnih kompetencija učenika.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:
- ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi,
- niske digitalne kompetencije obitelji i
- nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:
- škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i
- sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.
Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.
Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process



MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima
Autor: Ivana Marić Zerdun, 9. 12. 2021.
Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.
Sažetak:
Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):
- Infrastruktura i oprema
- Podrška i resursi
- Digitalna kompetencija učenika
- Kontinuirano profesionalno usavršavanje
Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:
- Kontinuirano profesionalno usavršavanje
- Rukovodstvo
- Digitalne kompetencije učenika
- Podrška i resursi
- Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi
Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):
- Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku)
- Suradnja i umrežavanje
- Praksa ocjenjivanja.
Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“
- najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije
- najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)
Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:
- najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima
- najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa
Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.
Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:
- nedostatak financiranja,
- nepouzdana ili spora internetska veza,
- nedostatak vremena,
- niska razina digitalnih kompetencija učitelja i
- niska razina digitalnih kompetencija učenika.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:
- ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi,
- niske digitalne kompetencije obitelji i
- nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:
- škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i
- sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.
Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.
Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process



MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima
Autor: Ivana Marić Zerdun, 9. 12. 2021.
Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.
Sažetak:
Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):
- Infrastruktura i oprema
- Podrška i resursi
- Digitalna kompetencija učenika
- Kontinuirano profesionalno usavršavanje
Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:
- Kontinuirano profesionalno usavršavanje
- Rukovodstvo
- Digitalne kompetencije učenika
- Podrška i resursi
- Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi
Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):
- Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku)
- Suradnja i umrežavanje
- Praksa ocjenjivanja.
Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“
- najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije
- najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)
Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:
- najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima
- najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa
Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.
Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:
- nedostatak financiranja,
- nepouzdana ili spora internetska veza,
- nedostatak vremena,
- niska razina digitalnih kompetencija učitelja i
- niska razina digitalnih kompetencija učenika.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:
- ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi,
- niske digitalne kompetencije obitelji i
- nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:
- škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i
- sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.
Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.
Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process



Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55
Testiranje djece za upis u prvi razred 2025./26.
Poštovani roditelji, testiranje djece za upis u prvi razred koje će se odvijati u OŠ Trilj u matičnoj zgradi planiramo započeti 24. travnja 2025. prema rasporedu koji ćete dobiti putem Vaših e-mail adresa unesenih prilikom prijave za upis.
05.04.2025. 12:29
Mladi planinari osnivaju mali botanički vrt na Kamešnici
Skupina od 40 učenika od 1. do 8. razreda, članova izvannastavne i izvanškolske skupine Mladi planinari PD Jelinak, Trilj, koju su predvodili njihovi voditelji Marina Šušnjara, Mirjana Dukić, Ivana Jozić i Tomislav Bilokapić te knjižničarka Lara Burić, 5. 4. 2025. su planinarili na Kamešnicu do područja Žlabina.
31.03.2025. 14:39
Obavijest za roditelje
Poštovani roditelji, obavještavamo vas da će naši učitelji sutra (utorak, 1. 4.) sudjelovati u najavljenom štrajku. Unatoč tome, nastava za učenike u matičnoj i svim područnim školama bit će organizirana prema izmijenjenom rasporedu, koji će tijekom dana biti dostavljen učenicima. Također, nacionalni ispiti iz Geografije održat će se prema planu. Za sve dodatne informacije pratite web stranicu škole. Hvala na razumijevanju!