MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima
Autor: Ivana Marić Zerdun, 9. 12. 2021.
Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.
Sažetak:
Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):
- Infrastruktura i oprema
- Podrška i resursi
- Digitalna kompetencija učenika
- Kontinuirano profesionalno usavršavanje
Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:
- Kontinuirano profesionalno usavršavanje
- Rukovodstvo
- Digitalne kompetencije učenika
- Podrška i resursi
- Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi
Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):
- Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku)
- Suradnja i umrežavanje
- Praksa ocjenjivanja.
Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“
- najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije
- najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)
Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:
- najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima
- najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa
Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.
Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:
- nedostatak financiranja,
- nepouzdana ili spora internetska veza,
- nedostatak vremena,
- niska razina digitalnih kompetencija učitelja i
- niska razina digitalnih kompetencija učenika.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:
- ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi,
- niske digitalne kompetencije obitelji i
- nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:
- škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i
- sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.
Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.
Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process
Mensi-prezentacija_rezultata_SELFIE.pptx (3.17 MB)
SELFIE-report.pdf (3.01 MB)
SELFIE-certificate.pdf (102.85 KB)
MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima
Autor: Ivana Marić Zerdun, 9. 12. 2021.
Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.
Sažetak:
Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):
- Infrastruktura i oprema
- Podrška i resursi
- Digitalna kompetencija učenika
- Kontinuirano profesionalno usavršavanje
Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:
- Kontinuirano profesionalno usavršavanje
- Rukovodstvo
- Digitalne kompetencije učenika
- Podrška i resursi
- Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi
Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):
- Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku)
- Suradnja i umrežavanje
- Praksa ocjenjivanja.
Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“
- najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije
- najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)
Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:
- najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima
- najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa
Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.
Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:
- nedostatak financiranja,
- nepouzdana ili spora internetska veza,
- nedostatak vremena,
- niska razina digitalnih kompetencija učitelja i
- niska razina digitalnih kompetencija učenika.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:
- ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi,
- niske digitalne kompetencije obitelji i
- nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:
- škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i
- sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.
Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.
Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process
Mensi-prezentacija_rezultata_SELFIE.pptx (3.17 MB)
SELFIE-report.pdf (3.01 MB)
SELFIE-certificate.pdf (102.85 KB)
MenSI projekt: Samoprocjena OŠ Trilj na osnovu SELFIE alata i podjela rezultata s organizatorima
Autor: Ivana Marić Zerdun, 9. 12. 2021.
Objava analize rezultata SELFIE alata u mentoriranoj školi OŠ „Trilj“ u sklopu projekta MenSI, Ivana Marić Zerdun.
Sažetak:
Koordinatorica Ivana Marić-Zerdun istakla je kako su sljedeća područja ocjenjena ocjenama od 4,0 do 4,6 (jake strane):
- Infrastruktura i oprema
- Podrška i resursi
- Digitalna kompetencija učenika
- Kontinuirano profesionalno usavršavanje
Područja koja su ocjenjena ocjenama od 3,5 do 3,9 smatraju se srednje jakim stranama:
- Kontinuirano profesionalno usavršavanje
- Rukovodstvo
- Digitalne kompetencije učenika
- Podrška i resursi
- Suradnja i umrežavanje te provedba u nastavi
Područja koja su učitelji i rukovodstvo ocijenili najlošijim ocjenama od 3,5 do 3,9 (slabe strane):
- Provedba u nastavi (internet nije dostupan svakom učeniku)
- Suradnja i umrežavanje
- Praksa ocjenjivanja.
Pitanje „Što naši učitelji misle o korisnosti aktivnosti CPD-a u kojima su sudjelovali u prošloj godini?“
- najvišu ocjenu (4,3) dobili su: online tečajevi, webinari i online konferencije
- najnižu ocjenu (3,3) dobili su: akreditirani programi (akreditirani tečajevi, studijski programi i sl.)
Kod procjene povjerenja u korištenje tehnologije:
- najvišu ocjenu (4,3) dobila je komunikacija s učenicima i roditeljima
- najnižu ocjenu (3,8) dobila je priprema lekcija uređivanjem ili stvaranjem digitalnih resursa
Kod pitanja o postotku vremena za poučavanje digitalnom tehnologijom samo 29% učitelja je koristilo digitalnu tehnologiju.
Što se tiče usvajanja tehnologije, 40% rukovoditelja sami isprobavaju nove tehnologije, dok 55% učitelja koriste digitalnu tehnologiju tempom većine kolega.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće negativne čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije u školi:
- nedostatak financiranja,
- nepouzdana ili spora internetska veza,
- nedostatak vremena,
- niska razina digitalnih kompetencija učitelja i
- niska razina digitalnih kompetencija učenika.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće čimbenike koji sprječavaju korištenje tehnologije kod kuće:
- ograničen pristup pouzdanoj internetskoj vezi,
- niske digitalne kompetencije obitelji i
- nedostatak vremena učitelja za razvoj materijala.
Učitelji i rukovodstvo istaknuli su sljedeće pozitivne čimbenike za korištenje tehnologije kod kuće u kombiniranom učenju:
- škola ima iskustva u korištenju virtualnog učenja i
- sudjelovanje učitelja u programima stručnog usavršavanja.
Cjelovito izviješće možete pronaći klikom na više.
Stručni članak s rezultatima su objavljeni i na međunarodnoj razini na službenim stranicama projekta MenSI, poveznica: https://mensi.eun.org/school-pilot/-/blogs/mentoring-investment-in-all-participants-of-the-educational-process
Mensi-prezentacija_rezultata_SELFIE.pptx (3.17 MB)
SELFIE-report.pdf (3.01 MB)
SELFIE-certificate.pdf (102.85 KB)
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55