Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija
Autor: Ivana Marić Zerdun, 3. 12. 2021.
Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan. Materijali su javno dostupni u prilogu.
U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:
1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)
2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)
3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)
4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)
Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.
1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline
2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao
Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./






Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija
Autor: Ivana Marić Zerdun, 3. 12. 2021.
Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan. Materijali su javno dostupni u prilogu.
U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:
1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)
2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)
3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)
4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)
Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.
1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline
2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao
Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./






Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija
Autor: Ivana Marić Zerdun, 3. 12. 2021.
Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan. Materijali su javno dostupni u prilogu.
U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:
1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)
2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)
3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)
4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)
Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.
1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline
2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao
Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./






Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55
IZJAVA
Poštovani, kao v.d. ravnatelja Osnovne škole Trilj, ovim putem želim obavijestiti javnost i nadležne institucije o incidentu koji se dogodio u našoj školi jutros, 23. svibnja 2025. godine, oko 8:45 sati. Tijekom malog odmora, u prostoru školskog sanitarnog čvora došlo je do sukoba između učenika, prilikom kojeg je jedan od njih aktivirao suzavac. Kao posljedica toga, nekoliko učenika zadobilo je lakše tjelesne ozljede te su hitno prevezeni u najbližu zdravstvenu ustanovu. Osim izravno pogođenih učenika, veći broj djece i djelatnika škole požalio se na simptome izloženosti suzavcu, uključujući kašalj, iritaciju očiju i poteškoće s disanjem. U suradnji s nadležnim službama odmah smo poduzeli sve potrebne mjere – prostor škole u kojemu je bačen suzavac je evakuiran te su pozvani policija i hitna pomoć. Zbog izvanredne situacije i u cilju zaštite zdravlja i sigurnosti učenika i djelatnika, nastava u za učenike od petog do osmog razreda Matične škole danas je obustavljena. Roditelji su obaviješteni, a učenici će biti upućeni kućama uz preporuku da se, ukoliko osjete bilo kakve simptome, jave svome liječniku. Škola će u potpunosti surađivati s nadležnim tijelima u utvrđivanju okolnosti incidenta te će se prema odgovornima poduzeti odgovarajuće mjere u skladu s propisima i pravilnicima. Sigurnost naših učenika i djelatnika uvijek nam je na prvom mjestu. Iskreno nam je žao zbog svega što se dogodilo i zahvaljujemo svima koji su brzo reagirali i pomogli u rješavanju ove situacije. v.d. ravantelja Davor Hrgović