Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija
Autor: Ivana Marić Zerdun, 3. 12. 2021.
Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan. Materijali su javno dostupni u prilogu.
U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:
1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)
2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)
3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)
4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)
Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.
1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline
2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao
Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./
RL_1_Kako_ispraviti_udubljenu_lopticu_za_stolni_tenis_ucenici_s_teskocama_IMZ.docx (405.23 KB)
RL_1_Pretvorba_energije_u_rucnom_kotlu__daroviti_ucenici_IMZ.docx (261.00 KB)
RL_2__Osloba_anje_topline__ucenici_s_teskocama_IMZ.docx (428.31 KB)
RL_2_Sto_bi_se_dogodilo_kada_bi_sva_mora,_jezera_i_oceani_isparili_daroviti_ucenici_IMZ.docx (1.37 MB)
Rubrika_za_vrednovanje___ucenici_s_teskocama_Osloba_anje_topline_IMZ.docx (16.34 KB)
Rubrika_za_vrednovanje_daroviti_ucenici_Rucni_kotao_IMZ.docx (13.81 KB)
Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija
Autor: Ivana Marić Zerdun, 3. 12. 2021.
Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan. Materijali su javno dostupni u prilogu.
U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:
1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)
2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)
3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)
4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)
Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.
1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline
2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao
Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./
RL_1_Kako_ispraviti_udubljenu_lopticu_za_stolni_tenis_ucenici_s_teskocama_IMZ.docx (405.23 KB)
RL_1_Pretvorba_energije_u_rucnom_kotlu__daroviti_ucenici_IMZ.docx (261.00 KB)
RL_2__Osloba_anje_topline__ucenici_s_teskocama_IMZ.docx (428.31 KB)
RL_2_Sto_bi_se_dogodilo_kada_bi_sva_mora,_jezera_i_oceani_isparili_daroviti_ucenici_IMZ.docx (1.37 MB)
Rubrika_za_vrednovanje___ucenici_s_teskocama_Osloba_anje_topline_IMZ.docx (16.34 KB)
Rubrika_za_vrednovanje_daroviti_ucenici_Rucni_kotao_IMZ.docx (13.81 KB)
Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija
Autor: Ivana Marić Zerdun, 3. 12. 2021.
Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan. Materijali su javno dostupni u prilogu.
U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:
1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)
2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)
3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)
4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)
Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.
1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline
2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao
Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./
RL_1_Kako_ispraviti_udubljenu_lopticu_za_stolni_tenis_ucenici_s_teskocama_IMZ.docx (405.23 KB)
RL_1_Pretvorba_energije_u_rucnom_kotlu__daroviti_ucenici_IMZ.docx (261.00 KB)
RL_2__Osloba_anje_topline__ucenici_s_teskocama_IMZ.docx (428.31 KB)
RL_2_Sto_bi_se_dogodilo_kada_bi_sva_mora,_jezera_i_oceani_isparili_daroviti_ucenici_IMZ.docx (1.37 MB)
Rubrika_za_vrednovanje___ucenici_s_teskocama_Osloba_anje_topline_IMZ.docx (16.34 KB)
Rubrika_za_vrednovanje_daroviti_ucenici_Rucni_kotao_IMZ.docx (13.81 KB)
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55