preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trilj

Vijesti

Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija

Autor: Ivana Marić Zerdun, 3. 12. 2021.

Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan.

 

Objavljeni ogledni primjeri prilagodbi metoda i vrednovanja praktičnog rada za učenike s teškoćama i darovite učenike, nalaze se u prilogu.

Materijali su javno dostupni u prilogu.

U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:

1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)

2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)

3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)

4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)

Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.

1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline

2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao 

 

Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./ 




Izvor: praćenje,vrednovanje,Marić,Zerdun,Trilj,prilagođeni,daroviti,




Vijesti

Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija

Autor: Ivana Marić Zerdun, 3. 12. 2021.

Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan.

 

Objavljeni ogledni primjeri prilagodbi metoda i vrednovanja praktičnog rada za učenike s teškoćama i darovite učenike, nalaze se u prilogu.

Materijali su javno dostupni u prilogu.

U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:

1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)

2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)

3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)

4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)

Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.

1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline

2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao 

 

Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./ 




Izvor: praćenje,vrednovanje,Marić,Zerdun,Trilj,prilagođeni,daroviti,




Objave

Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija

Autor: Ivana Marić Zerdun, 3. 12. 2021.

Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan.

 

Objavljeni ogledni primjeri prilagodbi metoda i vrednovanja praktičnog rada za učenike s teškoćama i darovite učenike, nalaze se u prilogu.

Materijali su javno dostupni u prilogu.

U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:

1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)

2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)

3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)

4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)

Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.

1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline

2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao 

 

Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./ 




Izvor: praćenje,vrednovanje,Marić,Zerdun,Trilj,prilagođeni,daroviti,




 

 

 

 

 

 

 

 

 


Svijet inovacija - EDIT – inovativan način podučavanja programerskim  vještinama

 

NATJEČAJI ZA TURISTIČKE AGENCIJE

 
ŠKOLSKO ZVONO

 

Matična škola i PŠ Košute

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR 10:25-10:40

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

 

PŠ Grab

 

1. 7:45-8:30

2. 8:35-9:20

3. 9:25-10:10

VELIKI ODMOR 10:10-10:25

4. 10:30-11:15

5. 11:20-12:05

6. 12:10-12:55

 

 
ODABRANO SA WEB-a
Vijesti iz škole
23.05.2025. 11:11
IZJAVA
Poštovani, kao v.d. ravnatelja Osnovne škole Trilj, ovim putem želim obavijestiti javnost i nadležne institucije o incidentu koji se dogodio u našoj školi jutros, 23. svibnja 2025. godine, oko 8:45 sati. Tijekom malog odmora, u prostoru školskog sanitarnog čvora došlo je do sukoba između učenika, prilikom kojeg je jedan od njih aktivirao suzavac. Kao posljedica toga, nekoliko učenika zadobilo je lakše tjelesne ozljede te su hitno prevezeni u najbližu zdravstvenu ustanovu. Osim izravno pogođenih učenika, veći broj djece i djelatnika škole požalio se na simptome izloženosti suzavcu, uključujući kašalj, iritaciju očiju i poteškoće s disanjem. U suradnji s nadležnim službama odmah smo poduzeli sve potrebne mjere – prostor škole u kojemu je bačen suzavac je evakuiran te su pozvani policija i hitna pomoć.  Zbog izvanredne situacije i u cilju zaštite zdravlja i sigurnosti učenika i djelatnika, nastava u za učenike od petog do osmog razreda Matične škole danas je obustavljena. Roditelji su obaviješteni, a učenici će biti upućeni kućama uz preporuku da se, ukoliko osjete bilo kakve simptome, jave svome liječniku. Škola će u potpunosti surađivati s nadležnim tijelima u utvrđivanju okolnosti incidenta te će se prema odgovornima poduzeti odgovarajuće mjere u skladu s propisima i pravilnicima. Sigurnost naših učenika i djelatnika uvijek nam je na prvom mjestu. Iskreno nam je žao zbog svega što se dogodilo i zahvaljujemo svima koji su brzo reagirali i pomogli u rješavanju ove situacije. v.d. ravantelja Davor Hrgović

 
Korisni linkovi

 > Facebook
 > Youtube

 
ŠKOLSKI LIST
 
ANKETA
Koliko često pratiš vijesti i događanja na web stranici škole?




 

 

 

 

 
Kalendar
« Lipanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2013.

Ukupno: 524203
Ovaj mjesec: 2843
Ovaj tjedan: 1007
Danas: 62
 
 > Nastava  > Predmeti  > Kemija i Biologija
CMS za škole logo
Osnovna škola Trilj / Poljičke Republike 18, HR-21240 Trilj / os-trilj.skole.hr / ured@os-trilj.skole.hr
preskoči na navigaciju