preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trilj

Vijesti

Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija

Autor: Ivana Marić Zerdun, 3. 12. 2021.

Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan.

 

Objavljeni ogledni primjeri prilagodbi metoda i vrednovanja praktičnog rada za učenike s teškoćama i darovite učenike, nalaze se u prilogu.

Materijali su javno dostupni u prilogu.

U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:

1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)

2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)

3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)

4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)

Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.

1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline

2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao 

 

Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./ 




Izvor: praćenje,vrednovanje,Marić,Zerdun,Trilj,prilagođeni,daroviti,




Vijesti

Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija

Autor: Ivana Marić Zerdun, 3. 12. 2021.

Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan.

 

Objavljeni ogledni primjeri prilagodbi metoda i vrednovanja praktičnog rada za učenike s teškoćama i darovite učenike, nalaze se u prilogu.

Materijali su javno dostupni u prilogu.

U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:

1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)

2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)

3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)

4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)

Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.

1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline

2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao 

 

Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./ 




Izvor: praćenje,vrednovanje,Marić,Zerdun,Trilj,prilagođeni,daroviti,




Objave

Praćenje i vrednovanje praktičnog rada učenika s POOP-om_Priroda_Biologija_Kemija

Autor: Ivana Marić Zerdun, 3. 12. 2021.

Praćenje rada učenika proces je koji se neprestano zbiva tijekom i nakon procesa poučavanja. Praktičan rad primarna je i važna sastavnica nastave kemije. Priprema za samostalan rad učenika zahtjeva dodatne izvore, usavršavanja i vrijeme. Tijekom izrade poželjno je biti kreativan.

 

Objavljeni ogledni primjeri prilagodbi metoda i vrednovanja praktičnog rada za učenike s teškoćama i darovite učenike, nalaze se u prilogu.

Materijali su javno dostupni u prilogu.

U prilogu su primjeri metoda sljedećih praktičnih radova:

1. Kako ispraviti udubljenu lopticu za stolni tenis?_učenici s teškoćama (2 školska sata)

2. Oslobađanje topline_učenici s teškoćama (2 školska sata)

3. Pretvorba energije u ručnom kotlu_daroviti učenici (2 školska sata)

4. Što bi se dogodilo kada bi sva mora, jezera i oceani isparili_daroviti učenici (2 školska sata)

Osim praktičnih radova, priložene su i ogledni primjeri rubrika za vrednovanje praktičnih radova.

1. Rubrika za vrednovanje _ učenici s teškoćama_Oslobađanje topline

2. Rubrika za vrednovanje_daroviti učenici_Ručni kotao 

 

Edukacija učitelja prirodoslovlja provedena je na webinaru u organizaciji Školske knjige. Poveznica snimke izlaganja-Školski portal: https://old.skolskiportal.hr/e-ucionica/pracenje-i-vrednovanje-prakticnog-rada-ucenika-s-poop-om-priroda-biologija-kemija/01.12.2021./ 




Izvor: praćenje,vrednovanje,Marić,Zerdun,Trilj,prilagođeni,daroviti,




 

 

 

 

 

 

 

 

 


Svijet inovacija - EDIT – inovativan način podučavanja programerskim  vještinama

 

NATJEČAJI ZA TURISTIČKE AGENCIJE

 
ŠKOLSKO ZVONO

 

Matična škola i PŠ Košute

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR 10:25-10:40

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

 

PŠ Grab

 

1. 7:45-8:30

2. 8:35-9:20

3. 9:25-10:10

VELIKI ODMOR 10:10-10:25

4. 10:30-11:15

5. 11:20-12:05

6. 12:10-12:55

 

 
ODABRANO SA WEB-a
 
Korisni linkovi

 > Facebook
 > Youtube

 
ŠKOLSKI LIST
 
ANKETA
Koliko često pratiš vijesti i događanja na web stranici škole?




 

 

 

 

 
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2013.

Ukupno: 493008
Ovaj mjesec: 3029
Ovaj tjedan: 777
Danas: 16
 
 > Nastava  > Predmeti  > Kemija i Biologija
CMS za škole logo
Osnovna škola Trilj / Poljičke Republike 18, HR-21240 Trilj / os-trilj.skole.hr / ured@os-trilj.skole.hr
preskoči na navigaciju