preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trilj

Vijesti

Interdisciplinarni pristup u STEM-u: Primjera dobre prakse primjene inovativnih metoda poučavanja

Autor: Ivana Marić Zerdun, 17. 2. 2023.

Interdisciplinarni pristup u području STEM-a (znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike) predstavlja inovativan način razmišljanja i rada koji uključuje povezivanje različitih disciplina kako bi se riješili složeni problemi i postigao napredak u znanstvenim istraživanjima i tehnološkim inovacijama. 

Objavljeni promjeri dobre prakse primjene inovativnih metoda interdisciplinarnim pristupom u poučavanju darovite djece.

Primjer 1 - Interdisciplinarnost kemije i fizike: Moja raketa ima dulji domet

Primjer 2 - Interdisciplinarnost kemije i biologije: Probij šifru

U prilogu članka!

Ovaj pristup prepoznaje da mnogi izazovi s kojima se danas susrećemo zahtijevaju integrirani pristup, gdje se znanja i metode iz različitih područja kombiniraju kako bi se pronašla najbolja rješenja.

Interdisciplinarni pristup u STEM-u prekoračuje granice tradicionalnih disciplina i potiče suradnju među znanstvenicima, inženjerima, matematičarima i drugim stručnjacima. Integrirajući znanje iz različitih područja, kao što su biologija, kemija, fizika, računalstvo, inženjerstvo i mnogi drugi, interdisciplinarni pristup omogućava nam da dobijemo sveobuhvatniji uvid u složene probleme i razvijemo inovativna rješenja.

Jedna od ključnih prednosti interdisciplinarnog pristupa u STEM-u je njegova sposobnost da potakne kreativnost i inovativnost. Kada stručnjaci iz različitih područja udruže snage, različite perspektive i metodologije dolaze zajedno, otvarajući nove mogućnosti za otkrića i napredak. Interdisciplinarni pristup potiče kritičko razmišljanje, rješavanje problema i timski rad, što su ključne vještine potrebne za uspjeh u današnjem sve kompleksnijem svijetu.

Primjena interdisciplinarnog pristupa može se vidjeti u mnogim područjima. Na primjer, u medicini, interdisciplinarni timovi mogu povezati znanja iz biologije, kemije, medicine i inženjerstva kako bi razvili nove terapije i tehnologije za liječenje bolesti. U području okolišne znanosti, interdisciplinarni pristup omogućuje razumijevanje kompleksnih ekosustava i razvijanje održivih rješenja za zaštitu okoliša.

Važno je istaknuti da interdisciplinarni pristup zahtijeva suradnju, komunikaciju i otvorenost prema idejama i perspektivama drugih stručnjaka.

 




Priloženi dokumenti:
Moja_raketa_ima_dulji_domet!.pptx (2.08 MB)
Probij_sifru.pptx (11.69 MB)




Vijesti

Interdisciplinarni pristup u STEM-u: Primjera dobre prakse primjene inovativnih metoda poučavanja

Autor: Ivana Marić Zerdun, 17. 2. 2023.

Interdisciplinarni pristup u području STEM-a (znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike) predstavlja inovativan način razmišljanja i rada koji uključuje povezivanje različitih disciplina kako bi se riješili složeni problemi i postigao napredak u znanstvenim istraživanjima i tehnološkim inovacijama. 

Objavljeni promjeri dobre prakse primjene inovativnih metoda interdisciplinarnim pristupom u poučavanju darovite djece.

Primjer 1 - Interdisciplinarnost kemije i fizike: Moja raketa ima dulji domet

Primjer 2 - Interdisciplinarnost kemije i biologije: Probij šifru

U prilogu članka!

Ovaj pristup prepoznaje da mnogi izazovi s kojima se danas susrećemo zahtijevaju integrirani pristup, gdje se znanja i metode iz različitih područja kombiniraju kako bi se pronašla najbolja rješenja.

Interdisciplinarni pristup u STEM-u prekoračuje granice tradicionalnih disciplina i potiče suradnju među znanstvenicima, inženjerima, matematičarima i drugim stručnjacima. Integrirajući znanje iz različitih područja, kao što su biologija, kemija, fizika, računalstvo, inženjerstvo i mnogi drugi, interdisciplinarni pristup omogućava nam da dobijemo sveobuhvatniji uvid u složene probleme i razvijemo inovativna rješenja.

Jedna od ključnih prednosti interdisciplinarnog pristupa u STEM-u je njegova sposobnost da potakne kreativnost i inovativnost. Kada stručnjaci iz različitih područja udruže snage, različite perspektive i metodologije dolaze zajedno, otvarajući nove mogućnosti za otkrića i napredak. Interdisciplinarni pristup potiče kritičko razmišljanje, rješavanje problema i timski rad, što su ključne vještine potrebne za uspjeh u današnjem sve kompleksnijem svijetu.

Primjena interdisciplinarnog pristupa može se vidjeti u mnogim područjima. Na primjer, u medicini, interdisciplinarni timovi mogu povezati znanja iz biologije, kemije, medicine i inženjerstva kako bi razvili nove terapije i tehnologije za liječenje bolesti. U području okolišne znanosti, interdisciplinarni pristup omogućuje razumijevanje kompleksnih ekosustava i razvijanje održivih rješenja za zaštitu okoliša.

Važno je istaknuti da interdisciplinarni pristup zahtijeva suradnju, komunikaciju i otvorenost prema idejama i perspektivama drugih stručnjaka.

 




Priloženi dokumenti:
Moja_raketa_ima_dulji_domet!.pptx (2.08 MB)
Probij_sifru.pptx (11.69 MB)




Objave

Interdisciplinarni pristup u STEM-u: Primjera dobre prakse primjene inovativnih metoda poučavanja

Autor: Ivana Marić Zerdun, 17. 2. 2023.

Interdisciplinarni pristup u području STEM-a (znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike) predstavlja inovativan način razmišljanja i rada koji uključuje povezivanje različitih disciplina kako bi se riješili složeni problemi i postigao napredak u znanstvenim istraživanjima i tehnološkim inovacijama. 

Objavljeni promjeri dobre prakse primjene inovativnih metoda interdisciplinarnim pristupom u poučavanju darovite djece.

Primjer 1 - Interdisciplinarnost kemije i fizike: Moja raketa ima dulji domet

Primjer 2 - Interdisciplinarnost kemije i biologije: Probij šifru

U prilogu članka!

Ovaj pristup prepoznaje da mnogi izazovi s kojima se danas susrećemo zahtijevaju integrirani pristup, gdje se znanja i metode iz različitih područja kombiniraju kako bi se pronašla najbolja rješenja.

Interdisciplinarni pristup u STEM-u prekoračuje granice tradicionalnih disciplina i potiče suradnju među znanstvenicima, inženjerima, matematičarima i drugim stručnjacima. Integrirajući znanje iz različitih područja, kao što su biologija, kemija, fizika, računalstvo, inženjerstvo i mnogi drugi, interdisciplinarni pristup omogućava nam da dobijemo sveobuhvatniji uvid u složene probleme i razvijemo inovativna rješenja.

Jedna od ključnih prednosti interdisciplinarnog pristupa u STEM-u je njegova sposobnost da potakne kreativnost i inovativnost. Kada stručnjaci iz različitih područja udruže snage, različite perspektive i metodologije dolaze zajedno, otvarajući nove mogućnosti za otkrića i napredak. Interdisciplinarni pristup potiče kritičko razmišljanje, rješavanje problema i timski rad, što su ključne vještine potrebne za uspjeh u današnjem sve kompleksnijem svijetu.

Primjena interdisciplinarnog pristupa može se vidjeti u mnogim područjima. Na primjer, u medicini, interdisciplinarni timovi mogu povezati znanja iz biologije, kemije, medicine i inženjerstva kako bi razvili nove terapije i tehnologije za liječenje bolesti. U području okolišne znanosti, interdisciplinarni pristup omogućuje razumijevanje kompleksnih ekosustava i razvijanje održivih rješenja za zaštitu okoliša.

Važno je istaknuti da interdisciplinarni pristup zahtijeva suradnju, komunikaciju i otvorenost prema idejama i perspektivama drugih stručnjaka.

 




Priloženi dokumenti:
Moja_raketa_ima_dulji_domet!.pptx (2.08 MB)
Probij_sifru.pptx (11.69 MB)




 

 

 

 

 

 

 

 

 


Svijet inovacija - EDIT – inovativan način podučavanja programerskim  vještinama

 

NATJEČAJI ZA TURISTIČKE AGENCIJE

 
ŠKOLSKO ZVONO

 

Matična škola i PŠ Košute

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR 10:25-10:40

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

 

PŠ Grab

 

1. 7:45-8:30

2. 8:35-9:20

3. 9:25-10:10

VELIKI ODMOR 10:10-10:25

4. 10:30-11:15

5. 11:20-12:05

6. 12:10-12:55

 

 
ODABRANO SA WEB-a
Vijesti iz škole
16.04.2025. 12:08
Testiranje djece za upis u prvi razred 2025./26.
Poštovani roditelji, testiranje djece za upis u prvi razred koje će se odvijati u OŠ Trilj u matičnoj zgradi planiramo započeti 24. travnja 2025. prema rasporedu koji ćete dobiti putem Vaših e-mail adresa unesenih prilikom prijave za upis.

05.04.2025. 12:29
Mladi planinari osnivaju mali botanički vrt na Kamešnici
Skupina od 40 učenika od 1. do 8. razreda, članova izvannastavne i izvanškolske skupine Mladi planinari PD Jelinak, Trilj, koju su predvodili njihovi voditelji Marina Šušnjara, Mirjana Dukić, Ivana Jozić i Tomislav Bilokapić te knjižničarka Lara Burić, 5. 4. 2025. su planinarili na Kamešnicu do područja Žlabina.

31.03.2025. 14:39
Obavijest za roditelje
Poštovani roditelji, obavještavamo vas da će naši učitelji sutra (utorak, 1. 4.) sudjelovati u najavljenom štrajku. Unatoč tome, nastava za učenike u matičnoj i svim područnim školama bit će organizirana prema izmijenjenom rasporedu, koji će tijekom dana biti dostavljen učenicima. Također, nacionalni ispiti iz Geografije održat će se prema planu. Za sve dodatne informacije pratite web stranicu škole. Hvala na razumijevanju!

 
Korisni linkovi

 > Facebook
 > Youtube

 
ŠKOLSKI LIST
 
ANKETA
Koliko često pratiš vijesti i događanja na web stranici škole?




 

 

 

 

 
Kalendar
« Travanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2013.

Ukupno: 515671
Ovaj mjesec: 4179
Ovaj tjedan: 1158
Danas: 2
 
 > Nastava  > Predmeti  > Kemija i Biologija
CMS za škole logo
Osnovna škola Trilj / Poljičke Republike 18, HR-21240 Trilj / os-trilj.skole.hr / ured@os-trilj.skole.hr
preskoči na navigaciju