preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trilj

 > Projekti
Etwinning projekt: "Well-being with Polka Dots" 2023./2024.
EU Code Week 2022 u OŠ Trilj

I ove nastavne godine učenici OŠ Trilj sudjelovali su u Europskom tjednu
programiranja EU Code Week koji se održavao od 8. do 23. listopada 2022. godine,
radeći izvanmrežno i digitalno u tehnici Pixel Art.
Povodom Svjetskog dana hrane, učenici 4. a razreda s učiteljicom Anom Ćaleta, u
okviru eTwinning projekta Sigurnim korakom u školu 4, kodirali su izvanmrežno
različite prikaze hrane. Nakon izrađenih predložaka, samostalno su kreirali nove
kodove jedni drugima radeći u parovima.

eTwinning projekt ''Kulturne i javne ustanove zavičaja/Cultural and public institutions of the homeland, autorica Dušanke Babić, OŠ Stjepan Radić Tijarica i Ane Ćaleta, OŠ Trilj, Trilj

Projekt je osmišljen kao igra u kojoj učenici, kroz posjete kulturnih i javnih ustanova zavičaja, spoznaju važnosti istih. Odvija se tijekom čitave nastavne 2021./2022. godine.

Podijeljen je na dva dijela. Prvi dio projekta učenici su turisti u svom gradu. Posjećuju važne kulturne i javne ustanove, uče čemu služe i zašto su važne ljudima.

Drugi dio učenici će biti turistički vodiči te svoje znanje o naučenim kulturni i javnim ustanovama prezentiraju kolegama u projektu.

Učenici 3.a sudjelovali su u projektu nizom aktivnosti kojima su realizirali predmetne ishode, ishode učenja i ishode međupredmetnih tema te ostvarili cilj i zadatke projekta.

Na samom početku predstavili su projekt roditeljima od kojih su dobili odobrenje kao i od Školskog odbora te je projekt uvršten u Školski kurikul.

U timovima su učenici napisali plan posjeta i vrijeme realizacije. Svoje aktivnosti su objavili na web stranici škole, na Hit radiju, Portalu Ferata, Portalu Dalmacija danas i društvenim mrežama.

AKTIVNOSTI:

Kolovoz i Rujan

Uključili smo se u projekt, upoznali s programom i projektnim partnerima, dobili privole roditelja i unijeli projekt u Školski kurikulum.

Na uvodnom webinaru razradili smo detalje projekta.

Listopad

Povodom Mjeseca hrvatske knjige, učenici 3.a posjetili su novouređenu školsku knjižnicu. Prisjetili su se pravila kulturnog ponašanja u knjižnici i odnosa prema knjigama. Nakon razgovora s knjižničarkom crtali su naslovnice omiljenih knjiga. Dobili su za čitanje novu lektiru: Čudnovate zgode šegrta Hlapića, I. B. Mažuranić.

Mjesec hrvatske knjige u OŠ Trilj

Izvrstan način za obilježiti Mjesec hrvatske knjige i Europsku godinu čitanja 2021. je promocija slikovnice učenika škole u kojoj je slikovnica nastala. Učenici su dostojanstveno i zanimljivo prezentirali svoju slikovncu i zahvalili promotorima i posjetiteljima.

Studeni

Posjet Muzeju triljskog kraja zabilježen je u VIDEOZAPISU - POSJET MUZEJU

Video

22. studenoga: Učenici 3.a OS Trilj bili su danas turisti u gradu Trilju i posjetili su Muzej triljskog kraja. Muzej ima dvije stalne izložbe, etnografsku i izložbu iz Rimskog doba s područja triljskog kraja. Trenutno je otvorena izložba o Nutjaku, srednjovjekovnoj kuli nizvodno od Trilja. Kustosica je prezentirala trenutnu i stalnu izložbu. ''Turistima'' je bilo jako zanimljivo i oduševljeni su poviješću triljskog kraja, o čemu su projektni partneri saznali i u videokonferenciji.

Prosinac

Učenici 3. a  posjetili su staračkom domu Libertas u Košutama. Napravili su čestitke i pripremili prigodne darove.

Siječanj

27. siječnja: Vidokonferencija sudionika projekta o proteklim događanjima i planom za dalje

Veljača

16. veljače: Nalazimo se u nama najdražoj ustanovi: ŠKOLI i obilježavamo 100. dan škole! Aktivnosti 100. dana škole su na sljedećem linku:

https://www.youtube.com/watch?v=dqTGV_lNg6E

Ožujak

14.3.Učenici 3.a OŠ Trilj tijekom terenske nastave u Sinj posjetili su Muzej Cetinske krajine, Hit radio, crkvu, stelu Gaja Laberija. Izvješće o terenskoj nastavi je na sljedećem linku:

Terenska nastava 

Travanj

29. travnja: Povodom Noći utvrda učenici 3.a posjetili su kamenu ljepoticu, utvrdu Nutjak. Tom prigodom su uprizorili likove iz srednjeg vijeka, stanovnike utvrde.

Svibanj

4.5. Sveti Florijan - Dan vatrogasaca

Tim povodom učenici 3.a posjetili su DVD Trilj. Vatrogasci su ih upoznali sa svojom ulogom, opremom, važnim brojevima za hitni poziv, demonstrirali gašenje požara.

8. svibnja - Međunarodni dan muzeja

Povodom Međunarodnog dana muzeja, učenici 3.a OŠ Trilj, sudjelovali su na edukativnoj radionici u Muzeju triljskog kraja. Tema je bila: Ples kroz povijest…

19. svibnja terenska nastava u Split

- posjet i razgled Dioklecijanove palače, crkve sv. Dujma, Grgur Ninski, HNK, Muzej iluzija, Kliška tvrđava, odigrana povijesna nogometna utakmica Delmati- Rimljani (OŠ Trilj - OŠ Pujanki)

24.svibnja videokonferencija

Učenici su riješili online evaluaciju projekta samim pozitivnim ocjenama i zadovoljstvom projektom.

Lipanj

Učenici 3.a planiraju druženje i utakmicu s projektnim partnerima iz OŠ Stjepan Radić, Tijarica i učenicima iz Osnovne škole Lotrščak iz Zagreba.

Učiteljica Ana Ćaleta

''Iz krvi i bola niklo je cvijeće - Hrvatska moja zahvalna i ponosna 2''

''Iz krvi i bola niklo je cvijeće - Hrvatska moja zahvalna i ponosna 2''

MOJE SVJETLO ZA VUKOVAR I ŠKABRNJU

  

 

Učenici 3.a razreda ove godine uključili su se u eTwinning projekt ''Iz krvi i bola niklo je cvijeće - Hrvatska moja zahvalna i ponosna 2''.

Djelatnici i učenici OŠ Trilj tradicionalno obilježavaju Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje. Nažalost, i ove godine obilježavanje je prošlo individualno po razredima, podređeno epidemiološkim mjerama zbog COVID-a.

S bolom, tugom i zahvalnošću promišljali su i učenici 3.a o tim tragičnim trenutcima hrvatske povijesti 1991. godine. Slušali su sjećanja svojih starijih, učiteljicu, pogledali videozapise na Internetu, slušali domoljubne pjesme, pisali, slikali, zapalili svijeću za preminule, svjesni kako domovinu imaju zahvaljujući ljudima koji su život položili za slobodnu i neovisnu Hrvatsku.

Sve aktivnosti obuhvatili su u Book Creatoru: Vukovar i Škabrnja

Učenici su pratili smjernice iz eTwinning projekta dajući i svoj osobni pečat projektu.

O projektu: Kroz niz aktivnosti upoznati učenike s događajima iz Domovinskog rata: obilježiti Dan sjećanja na žrtve Vukovara i Škabrnje, Bljesak, Dan zahvalnosti, Domovinski rat u mom zavičaju...
U učenicima probuditi ljubav prema Domovini i zahvalnost prema svim žrtvama Domovinskog rata, poticati na opraštanje, ljubav i toleranciju.
Projektu ideju osmislile Marija Patrlj i Martina Filipović.

CILJEVI

Osvijestiti učenicima da se povijest naroda mora poznavati, žrtve poštovati, mržnju zaboraviti, oprost dati i s nadom gledati u budućnost.

RADNI POSTUPAK

Tijekom školske godine kroz niz aktivnosti (likovni, glazbeni, književni, poetski izričaj, korištenje ikt tehnologije) upoznati djecu s povijesnim događanjima iz Domovinskog rata, osobama,
kulturnim spomenicima, muzejima, spomen obilježjima… Svakodnevna komunikacija među parterima bit će preko Twinspace , Facebook grupe, Teamsa i Zooma gdje ćemo predstavljati obavljene zadatke. Susret sa sudionicima Domovinskog rata kroz video priloge ili javljanje uživo preko navedenih platformi. Prikupljene radove na kraju projekta uobličit ćemo u video prilog, radijsku emisiju, objavljivati na portalima, izložbama...

OČEKIVANI REZULTATI


U učenicima probuditi ljubav prema Domovini te im osvijestiti važnost poznavanja svoje povijesti kako bi se dobre stvari pamtile, a loše nikada ne ponovile. Kod učenika probuditi želju za trajnim učenjem i istraživanjem, kritičkim promišljanjem o samim povijesnim događajima, a i želju da upoznaju i posjete mjesta stradanja....Vukovar i Škabrnju, ali i upoznaju povijest svoga mjesta u razdoblju trajanja Domovinskog rata te upoznaju i bogatu kulturnu baštinu naše zemlje.

Europske i nacionalne Oznake kvalitete za eTwinning projekte 3.a, 2020./2021. godine

Učenicima 3.a, učiteljici Ani Ćaleta, a samim tim i OŠ Trilj,  pristiglo je sedam NQL i pet EOQL za ostvarene rezultate u eTwinning projektima.

Nagrada EUQL potvrda je rada učitelja, učenika i škola na projektima prepoznatim na najvišoj europskoj razini.

NQL dobili su za projekte: Sigurnim korakom u školu 2, Na putu dobrote, Čarobne slikovnice godišnjih doba, EU Code Week – Pixel Art, Tkačnice života, 100. dan škole i Dan ružičastih majica.

EUQL dobili su za projekte: Čarobne slikovnice godišnjih doba, EU Code Week – Pixel Art, Tkačnice života, 100. dan škole i Dan ružičastih majica.

Poseban uspjeh je Europska oznaka kvalitete za projekt EU Code week Pixel Art autorica Sanje Ivančić i Ane Ćaleta, učiteljice 3.a.

Priznanje za uloženi trud, rad i kreativnost poticaj su za sudjelovanje u eTwinning projektima i ove godine.

Pozitivna iskustva implementacije ishoda učenja i međupredmetnih tema rezultat su razmjene iskustava i suradnje s mnogim školama.

 

Europsku oznaku kvalitete dodjeljuje Središnja služba za podršku (CSS) učiteljima za rad na projektu koji je nakon provedenog postupka odabira predložen za Europsku oznaku kvalitete od barem jedne Nacionalne službe za podršku i na kojem rade barem dva partnera koji su već primili Nacionalnu oznaku kvalitete za svoje projekte.

Europska oznaka kvalitete dodjeljuje se samo jednom godišnje i njena dodjela objavljuje se na eTwinning portalu.

 

                                                                                                                   Ana Ćaleta

 















Učenici 2.a u eTwinning projektu Čarobne slikovnice godišnjih doba 2020./2021. godine

Učenici 2.a razreda Oš Trilj sudjelovali su u projektu Čarobne slikovnice godišnjih doba. Sve aktivnosti prezentirala je učiteljica na Twinspace projekta. 

Učenici su proveli projektnu i istraživačku nastavu kroz godišnja dobe prema planu u Školskom kurikuku.

Reaelizaciju aktivnosti prezentirali su i na društvenoj mreži Facebook u grupi Čarobne slikovnice godišnjih doba, roditeljima preko WhatsAppa i na roditeljskom sastanku.

Ljepota i zanimljivosti godišnjih doba u triljskom kraju mogu se vidjeti u digitalnim knjigama Učenika 2.a i učiteljice Ane Ćaleta: JESEN, ZIMA, PROLJEĆE i LJETO.

 

Učiteljica: Ana Ćaleta

Naslovnice digitalnih slikovnica:

eTwinning projekt Na putu dobrote 2020./2021.

   
Potaknuti prošlogodišnjim dobrim iskustvima sudjelovanja u projektu, učenici 2.a sudjelovali su i ove godine u eTwinning projektu Na putu dobrote. Za projekt smo prošle godine dobili nacionalnu i europsku Oznaku kvalitete i Oznaku kvalitete za učenike.

Projekt se odvijao čitavu nastavnu 2020./2021. godinu u svim prigodnim situacijama u kojima smo mogli činiti dobra djela. Utjecao na svijest među učenicima o tome kako mogu napraviti promjenu u svijetu počevši od sebe i dijeljenja onoga što imaju prema drugima. Razlika počinje s ljubavlju prema sebi, a zatim širenjem dobrote. Poticanje i zajednice da se priključi sudjelovanju. Projekt koji potiče kod učenika, odraslih i svih ostalih u zajednici potrebu dijeljenje dobrih i pozitivnih trenutaka. Cilj projekta je promocija vrijednosti dobrote nizom aktivnosti kojima će se uočiti kako je potrebno samo pogledati oko sebe i uočiti što možemo promijeniti, podijeliti i učiniti drugačije. Cilj projekta je uključiti učenike u dobrotvorne aktivnosti, poput pripreme božićnih poklona za dobrotvorne organizacije. Partneri predstavljaju tradiciju iz svojih zemalja

   

Učenici pripadaju mlađoj dobnoj skupini te su ciljevi i pedagoški postupci prilagođeni njihovoj dobi kako bi se mogli ostvariti kurikulumski ishodi i međupredmetna očekivanja u skladu s istaknutom svrhom projekta. Nastavu sam organizirala sukladno epidemiološkim mjerama. Organizirala sam učenje istraživanjem, primjenjivala metode aktivnog učenja te koristila IKT-e u nastavi. Projektne zadatke smo najviše rješavali u skupnom obliku rada prema epidemiološkim uputama, ili radu u paru. Tako su učenici međusobno nadopunjavali svoj rad i tako pridonijeli kvaliteti istog. Pošto su učenici vrlo mali u toj dobi sam u radu koristila digitalne alate koji su pojačale motivaciju učenika. Na pozitivnu motivaciju učenika svakako su utjecala i mogućnost da imaju uvid u radove i ostalih sudionika projekta pa su se trudili da i njihovi radovi budu što bolji. Suradnja i prijateljstvo prenijelo se i na društvene aktivnosti izvan škole i humanitarno djelovanje u društvenoj zajednici. U razredu je ojačao duh zajedništva i jedinstva što je svakako pomoglo izgrađivanju pozitivne razredne atmosfere. Učenici su se izražavali crtežima, izradom poklona, sakupljanje predmeta, izradom prezentacije, pomoću dramskih tehnika itd. te pratili objave putem Twinspace -a.

 

Ciljeve u projektu sam ostvarila nizom aktivnosti koje su se izmjenjivale ovisno o samom zadatku i njegovim specifičnim ciljevima. U nastavi sam organizirala radionice i primjenjivala metode aktivnog učenja. Također sam nastavni proces obogatila digitalnim materijalima. U realizaciji zadatka uvijek su bili uključeni svi učenici. Učenici su vršnjačkim vrednovanjem samostalno odlučivali koji će ih uradak predstavljati u zajedničkom uratku svih sudionika projekta. Mislim da je moj rad i rad mojih učenika bio izrazito kvalitetan. Ostvarili smo planirane projektne zadatke. Pri tome su učenici bili vrlo motivirani. Zadatke sam maksimalno prilagodila potrebama i mogućnostima svojih učenika. Sve je to rezultiralo i pozivnom ocjenom učenika u njihovoj evaluaciji kako i izraženoj želji da nastavim rad na projektu. Učenici su stekli vještinu samostalnog učenja, te kroz suradničko učenje i timski rad, razvili su kompetencije korištenja IKT-a u učenju, Razgovarali o humanitarnom radu, iznosili prijedloge, pomagali i poticali se međusobno. Kompetencije koje su učenici projektom razvili: komunikacija na materinskom jeziku, digitalna kompetencija, inicijativnost i poduzetnost, učiti kako učiti, socijalna i građanska kompetencija, kulturna svijest i izražavanje. Roditelji iz mog razreda su bili upoznati s fazama realizacije projektnih zadataka kao i metodama kojima smo realizirali iste. Njihova pozivna evaluacija na kraju šk. god. također potvrđuje da je projekt kvalitetno odrađen. O projektu sam pisala na mrežnim stranicama škole, TwinSpace-u, na osobnom fb profilu, grupi na fb te roditelje obavještavala putem WhatsAppa.

Učiteljica Ana Ćaleta

Učenici 2.a u eTwinning projektu Sigurnim korakom u školu 2

 

Projekt je nastavak suradnje projektnih partnera iz eTwinning projekta SIGURNIM KORAKOM U ŠKOLU 1 koji je trajao tijekom šk.god. 2019./2020. Projekt su osmislile njegove autorice, učiteljice Branka Pastuović iz Osnovne škole Brodarica, Šibenik i Iva Palčić Strčić iz Osnovne škole Središće, Zagreb.

Projektom se želi osnažiti učenike i učitelje u primjeni IKT-a u redovnoj nastavi te u svim ostalim oblicima nastave ( INA, izborna, izvanučionička nastava, udaljeno učenje) te kompetencijama za inovativno i kreativno rješavanje nepredvidivih izazova poput situacije COVID-19.

Svrha projekta jest razvijanje, poticanje i poboljšanje čitalačke, prirodno-znanstvene i matematičke pismenosti u okviru sadržaja i ishoda predmetnih kurikula i MPT za učenike razredne nastave.

Projekt SIGURNIM KORAKOM U ŠKOLU 2 jednogodišnji je projekt kojem je tema pismenost, jezik i komunikacija. Svaki mjesec u godini ima i svoju podtemu.

Aktivnosti 2.a na Twinspace-u:

 

  • LIPANJ

Ljetni plakat 2.a i ujedno motivacija za posjetu našem divnom gradu...

5. lipnja - Svjetski dan zaštite okoliša

Učenici 2. a brinu o školskom okolišu, sudjeluju u akcijama povodom Dana planeta Zemlje, Dana voda, recikliranju, sade biljke...

 

SVIBANJ

MAJČIN DAN I DAN OBITELJI

15. svibnja – Međunarodni dan obitelji

Prisjetili smo se i prošlogodišnjeg Dana obitelji, online nastave i koliko je obitelj pomogla da se prevladaju svi problemi. 

https://read.bookcreator.com/EEG1XioTO2OFZStMv6RsK98rMRO2WhOhqZXlVzVIR4w/WHrWd-lcQ7uSYs6M4jiCcg



 

MAJČIN DAN - DRUGA NEDJELJA U SVIBNJU

Drugašići su odlučili razveseliti mame 

Od prodanih boca za recikliranje kupili su cvijet prkos čijim imenom poručuju prkos koroni, ne dopuštajući da im ona uništi djetinstvo i sve ono divno što su prethodne generacije imale

Napravili su čestitku i cvijet s pet latica. Svaka latica nosi poruku mami...   Pridružujem se i želim svim majkama sretan Majčin dan! 

 

 

TRAVANJ

Dan planeta Zemlje 

- Prikupljamo ambalažu za recikliranje, novac ide u humanitarne svrhe i za slajiće

- prikupljamo plastične čepove za lijekove

- igramo Dukatov kviz Postani Dukatić-čuvar prirode

- čuvamo Zemlju...

- crtamo joj za rođendan, čitamo o njoj i pišemo poruke...

NAŠ VESELI VLAKIĆ IDE DALJE 

 

 

 

 

OŽUJAK

NAJAVA PROLJEĆA...

 

 

STIGLA NAM JE I DRAGA POTVRDA, 16. ožujka

 

Brinemo okolišu... 

Ekopatrolica 2.a

Desetak minuta svaki dan i okoliš je uredan! Zemlja je i naša briga.

 

P R O LJ E Ć E 

https://read.bookcreator.com/EEG1XioTO2OFZStMv6RsK98rMRO2WhOhqZXlVzVIR4w/qDMrQhyuSbqJ1OXycSD1JA

 

VELJAČA

100 DAN ŠKOLE, 19. veljače

Od oluje ideja do realizacije aktivnosti povodom 100. dana škole u 2.a.

Plan rada: Podjela zadataka i izrada materijala

Skupni rad:

- izrada čestitki za 10 odjela matične škole - 100 pozitivnih poruka

- podjela 100 upitnika: čitanje lektire u vrijeme online nastave

- 100 vježbi

- 100 imenica za vagončiće (svaka skupina po dvadeset imenica, po 5 za stvari, bića, pojave, zdravlja)

- natjecanje 'tko će prije do broja sto' bacanje dvije kockice i zbrajanje do 100

- čitanje sto sekundi nove priče uz nazočnost logopedinje (naj skupina, naj čitač i podrška čitaču u usponu)

- sadimo 100 lukovica (ali u ponedjeljak jer je kiša)

ZAISTA DIVAN I AKTIVAN STOTI DAN

VELJAČA

100 DAN ŠKOLE, 19. veljače

Od oluje ideja do realizacije aktivnosti povodom 100. dana škole u 2.a.

Plan rada: Podjela zadataka i izrada materijala

Skupni rad:

- izrada čestitki za 10 odjela matične škole - 100 pozitivnih poruka

- podjela 100 upitnika: čitanje lektire u vrijeme online nastave

- 100 vježbi

- 100 imenica za vagončiće (svaka skupina po dvadeset imenica, po 5 za stvari, bića, pojave, zdravlja)

- natjecanje 'tko će prije do broja sto' bacanje dvije kockice i zbrajanje do 100

- čitanje sto sekundi nove priče uz nazočnost logopedinje (naj skupina, naj čitač i podrška čitaču u usponu)

- sadimo 100 lukovica (ali u ponedjeljak jer je kiša)

ZAISTA DIVAN I AKTIVAN STOTI DAN

DAN SIGURNJEG INTERNETA, 9. veljače

Ozbiljno smo shvatili važnost interneta, prednosti koje ima i opasnosti koje krije... Brojnim aktivnostima obilježili smo Dan sigurnijeg interneta

Svjetski dan čitanja naglas i Svjetski dan školske igre 3. veljače

https://www.facebook.com/ana.caleta.372/

Učenici 2.a briljirali su u čitanju i zabavili se u već poznatim ili ponekim, na satu osmišljenim, igrama... 

- igranje uloga ... maštovito i razvija toleranciju, socijalizaciju, dublje promišljanje...

- monopoly... poduzetništvo

- pogodi me... vježbanje opisa

- 6 crtica na kocki = kaži riječ od 6 slova... 

- puzzle su se našle u našim igrama...učimo se strpljenju, zaključivanju...

Ponosna i sretna i pomalo zbunjena. Nij mi jasno zašto 45 minuta ponekad tako kratko traje?! 

Čitali smo Poštar zeko Brzonogi... Pazili na točnost, glasnoću, brzinu, izražajnost... Malo natjecateljskoga duha nije bilo naodmet... Sve u cilju stjecanja čitalačkih navika i ljubavi prema knjigama i čitanju.. Zaista je bilo teško odabrati najboljeg/najbolju u čitanju...

 

Pripreme za Svjetski dan čitanja naglas...

Knjizničarka je u učionici 2.a razreda i govori o važnosti čitanja... Učenici 2.a sve su znali i jako sam ponosna! Ponosna sam i na odgovore o pročitanim djelima, likovima, najdražim lektirama... U srijedu, 3.2. imat će i malo razredno natjecanje u čitanju naglas. Za tu prigodu dobili su novu novcatu knjigu POŠTAR ZEKO BRZONOGI!! Sad jedva čekaju pokazati svoje čitalačko umijeće! 

​​​​

SIJEČANJ

2. siječnja - Međunarodni dan zagrljaja

Sto reci učenicima 2.razreda o vrijednosti zagrljaja u vrijeme u kojem na svakom koraku slušaju: Ne grlite se! Možda nemamo mi njima što reći, ali imaju oni nama! Danas smo razgovarali i pisali o temi: ZAGRLJAJ KOJI PAMTIM... Ja ću sigurno pamtiti njihove emocije, jedva prikrivene suze ganuća i situacije o zagrljajima koji su ih utješili, razvedrili, ohrabrili, a da njihovi bližnji možda nisu ni svjesni koliko su dobra svojim zagrljajem učinili... Poruka na kraju: Zagrlimo svoje najmilije... Najvrijednije je ono sto ne košta i nema cijenu - zagrljaj.

 

Pisma i pokloni za prijatelje u potresom pogođenoj Petrinji

(2.a OŠ Mato Lovrak, Petrinja)

Moji dragi drugašici velikoga srca, Triljski anđeli, poručuju svojim prijateljima drugašićima u Petrinji, ne zaboravljajući ni ostale učenike u potresom nastradalim krajevima: NISTE SAMI, U MISLIMA I MOLITVAMA SMO S VAMA!!

S ljubavlju su pripremili svoje paketice koje salju novim, dragim prijateljima 

 

PROSINAC

PRIPREME ZA BOŽIĆNU PRIREDBU I BOŽIĆNO DARIVANJE 

 

Divan dan za 2. a, Triljske anđele, i za učiteljicu! 

Božićna priredba u mislima za našu Enu u bolnici i sve odsutne, preporuka malome Isusu, pjesma, veselje, darivanje, ples…

SVETI NIKOLA

Prigodno...  Sveti Nikola je ostavio čizmicu u našoj školi. Svi su je htjeli uzeti, a u čije ruke je dospjela, pogledajte, pročitajte ili poslušajte...

https://app.bookcreator.com/library/-M4njdwIuBMZG-anJBES/EEG1XioTO2OFZStMv6RsK98rMRO2WhOhqZXlVzVIR4w/E3txmTcFSdq-Vlgl5PYOVA/EWXzTSzVS96zTumP51auKA

 

Izrađujemo adventski kalendar i adventske svijeće

ADVENTSKI KALENDAR 2.A popunjen tajnim zadatcima 

Prosinac, došašće, Božić... svaki dan neka nam je ispunjen blagoslovom, zdravljem, vjerom, dobrim djelima... mali čin nečije pažnje može nam promijeniti ponekad i čitav život, a da nam uljepša i jedan dan, puno je ... zato, potrudimo se...

https://calendar.myadvent.net/...

 

CALENDAR.MYADVENT.NET

Adventski kalendar 2.a razreda OŠ Trilj

Ana Ćaleta has created an advent calendar for you! Happy holidays! 

 

https://calendar.myadvent.net/?id=e05b67e6b800b061dc0b8757a482023c&fbclid=IwAR2A2s2L4x4rVLCRd7Wu5i79nu3aDvCO5LwXZgetoXWnxDepUG2rO67jb1

Drvo lijepih želja... Projektni partneri na božićnom drvcu... učenici pjevaju pjesmu Zvončići...

 

STUDENI

 

23.11. Međunarodni humanitarni dan

Uključite se u UN-WHO globalnu akciju Free Rice, akciju prikupljanja riže za gladnu djecu u svijetu. Rješavajte zadatke u kvizovima, prikupljajte zrna riže i ta će zrna UN-WHO donirati potrebitoj djeci.

https://freerice.com/age-screen

 

Razmišljamo o boli, Vukovaru, Škabrnji, triljskim i svim majkama koje su izgubile sinove...

Razmišljam o zahvalnosti koju dijelim sa svojim učenicima kao i sve moje kolegice/kolege iz OŠ Trilj... Dostojanstveno smo razmišljali, govorili i molili, pisali, slikali, palili svijeće za preminule nevine žrtve...

Ksenija Klarić i Saša Tadinac iz lokalne zajednice, sudjelovali su u školskom obilježavanju svijećama i edukativnim panoom s plastificiranim fotografijama i tekstovima. Hvala...

https://app.bookcreator.com/library/-M4njdwIuBMZG-anJBES/EEG1XioTO2OFZStMv6RsK98rMRO2WhOhqZXlVzVIR4w/pGoIZ0JiQB6qocYUmEo59g/6O8lIARfSpqe8DeGH-kqMw

 

Sudjelujemo u eTwinning projektu Međunarodni dan tolerancije...

Čitajući Ružnog pačića promišljali smo o toleranciji. Umjesto udaraca, prezira i ružnih riječi upućenih bezazlenom, dobrom pačiću, izgledom različitim od ostalih, moglo mu se reći jednostavno: ''VOLIM TE MALENI!'' ... Nije preteško i prekomplicirano, zar ne!? 

LISTOPAD

Sudjelujemo na Međunarodnom natjecanju iz informatike DABAR - 12. studenoga

Odličan dan u OŠ Trilj! Zanimljivi zadatci, raspoloženi natjecatelji, kolegice i kolega za 10!!! Jedva čekamo sljedeće Dabar natjecanje!

VRLO ZANIMLJIVE, KREATIVNE I POTICAJNE AKTIVNOSTI...

UČENICI 1.A OŠ TRILJ UŽIVALI SU U TJEDNU KODIRANJA...

Finale rada u PixelArtu bilo je individualno crtanje školskog pribora...

Na računalu smo u PixelArtu kreirali razrednog robota... ovaj predstavlja razred :)

Birali smo zastave i bojali pomoću koda 0- prazno, 1- obojano crveno

2.a uči hrvatski novac: novčanice i kovanice (kune i lipe)

Kako najbolje ovladati korištenjem novca? Prodajući i kupujući. Napravili smo tržnicu u razredu od plodova za Dan zahvalnosti za plodove zemlje, napisali nazive proizvoda i cijene, a zatim trgovali sad znamo.

Dani zahvalnosti za plodove zemlje - Dani kruha u 2.a OŠ Trilj 

Iako korona uporno želi poremetiti sve naše planove i lijepe tradicionalne proslave, mi se ne damo!  Pomolili smo se, blagovali kruh, kuhali kompot od domaćih jabuka i dunja, napravili izlozžbu plodova zemlje, napravili tržnicu i učili trgovati i koristiti se hrvatskim novcem, pjevali, crtali, pisali, veselili se...  Hvala roditeljima na plodovima svoga rada poslanim za izložbu, tržnicu i blagovanje i Ivaninoj mami na rumenom ukusnom kruhu. Divni dani 

 

 

26. LISTOPADA - Međunarodni  dan međusobnog pomaganja 

Drugaši i njihovi roditelji imaju veliko srce, pa su tim povodom donijeli artikle u Crveni križ za potrebite našega grada i okolnoh mjesta Svi su sudjelovali i svima od srca hvala. Briga o bližnjima njeguje se od malih nogu. 

20. listopada - Dan jabuka, u 2.a 

Od svih aktivnost vezanih za Dan jabuka, najljepše je bilo pokloniti jabuku prijatelju ili prijateljici u razredu. Predivan čin u kojem se daruje puno više od samog ploda jabuke.... Zanimljivo je bilo i istraživanje koja je vrsta poklonjene jabuke, tko ju je posadio i kada, što simbolizira i zbog čega se naziva kraljicom voća... Kodiranje je hit u razredu, pa smo kodirali crtež jabuke... Kompot ćemo skuhati u hladnijim danima.


10. DO 25. LISTOPADA EU CODE WEEK

 

https://www.ferata.hr/eu-code-week-europski-tjedan-kodiranja/?fbclid=IwAR1frgPuiMwe15e8Gpl5lOuq5bGzrG8VCFYSmpM9wbQzuC64JHVbByoec20

Tekst i foto: Ana Ćaleta

Europski tjedan kodiranja ove godine održava se od 10. do 25 listopada. Zanimljivim aktivnostima obilježava se u OŠ ‘Trilj’ Trilj i OŠ ‘Stjepan Radić’ Tijarica od 12. do 15. listopada. Organizatorice događaja su učiteljice Dušanka Babić i Ana Ćaleta.

Učiteljice su događaj objavile na eTwinningu i svi zainteresirani su se mogli, i još uvijek mogu se prijaviti putem linka https://codeweek.eu/login uz kod cw20-gmxEf. Budući da se radi o učenicima 1. i 2. razreda, za njih je predviđeno izvanmrežno kodiranje.

2. listopada - Jesen i 2.a lijepo su se družili u gradskom parku.

.. predivno jutro za proučavanje obilježja jeseni, otkrivanja sto je MOGUĆE, a sto NEMOGUćE, prikazivanje podataka u TABLICAMA, PROCJENJIVANJE količine, suradničko učenje, natjecanje u preciznom gađanju kestenima, prikazivanje JEDINICA I DESETICA u paru, brojanje do 100, ARGUMENTIRANO OBJASNJAVANJE, vježbanje discipline, igra i marenda. Jeseni, dobro nam došla... druženje se nastavlja...

 

RUJAN

26. rujan - MEĐUNARODNI DAN GLUHIH

Povodom međunarodnog dana gluhih vježbali smo znakovnim jezikom Jesensku pjesmu. Nova i vrlo zanimljiva aktivnost u kojoj smo puno naučili i bolje razumijemo svijet gluhih i nagluhih osoba. 

 

10. rujna - HRVATSKI OLIMPIJSKI DAN

Hrvatski olimpijski dan obilježavamo svake godine, pa tako i ove. Mjesto radnje: park... Vježbe: oponašanja pokreta sporta hrvatskih olimpijaca. Najzabavniji dio bilo je “osvoji” stablo... na ispadanje...  Četiri učenika, a samo tri stabla i zbunjujući obrnuti start 

 

9. rujna - MEĐUNARODNI DAN POŠTANSKE MARKE

Zanimljivo istraživanje podrijetla, vrijednosti i izgleda poštanskih markica u 2.a OŠ Trilj. Nismo pisali pisma, čestitke i kupovali markice sada jer planiramo to u drugoj prigodi... Kreirali smo i svoje markice...

8. rujna - MEĐUNARODNI DAN PISMENOSTI

AKTIVNOSTI:  Čitanje pjesmice Dobro došli, razgovor o pismenosti, pisanje izreka o pismenosti, pisanje rijeci početnim slovima abecede... aktivni, zainteresirani učenici 2.a

 

KOLOVOZ

23. kolovoza - UVODNI WEBINAR O RADU U PROJEKTU

Autorice i voditeljice projekta, Branka Pastuović i Iva Palčić Strčić, održale su uvodni webinar i upoznale sudionike s ciljevima i načinima realizacije projekta, te odgovarale na pitanja sudionika.


 

 

 

Dan ružičastih majica 2021. 2.A

Dan ruzičastih majica obilježava se zadnje srijede u veljači. 
Ove godine, 24.2.2021.godine obilježen je i u 2.a. u okviru eTwinning projekta Dan ružičastih majica 2021./ Pink Shirt Day 2021.
“Mi smo protiv svih oblika vršnjačkoga nasilja u školi i izvan škole”, izjasnili su se drugaši.
Razgovarali su o vršnjačkom nasilju, pogledali edukativni film i pisali riječi protiv nasilja na majicama za školski pano.  Učili su kako mogu doprinijeti smanjenju vršnjačkoga nasilja u različitim situacijamsa.
Dan se obilježava kao znak podrške dječaku iz Kanade koji je trpio vršnjačko nasilje zbog roze majice. Majicu je nosio kao potporu bolesnoj majci. 
Ucimo se pomoci jedni drugima u teskim situacijama...  Potpora smo i tom dječaku💖 Nasilje nema opravdanja i nema mu mjesta ni u našem razredu.






100. DAN ŠKOLE 2.A

Od oluje ideja do realizacije aktivnosti povodom 100. dana škole u 2.a. 
Plan rada: Podjela zadataka i izrada materijala
Skupni rad: 
 - izrada čestitki za 10 odjela matične škole - 100 pozitivnih poruka
- podjela 100 upitnika: čitanje lektire u vrijeme online nastave
- 100 vježbi 
- 100 imenica za vagončiće (svaka skupina po dvadeset imenica, po 5 za stvari, bića, pojave, zdravlja)
- natjecanje 'tko će prije do broja sto' bacanje dvije kockice i zbrajanje do 100
- čitanje sto sekundi nove priče uz nazočnost logopedinje (naj skupina, naj čitač i podrška čitaču u usponu)
- sadimo 100 lukovica (ali u ponedjeljak jer je kiša)
ZAISTA DIVAN I AKTIVAN STOTI DAN











Učenici 2.a u eTwinning projektu:

Učenici 2.a u eTwinning projektu:

Tkačnice života - 16. novembar , Dan tolerancije/ Weavers of Life - November 16, Tolerance Day

    

 

Učenici 2.a bili su partneri u međunarodnom eTwinning projektu Tkačnice života koji se odvijao mjesec dana povodom Međunarodnog dana tolerancije 16. studenoga. Autorice projekta su Gordana Janevska i Irena Bijelic.

 

Tokom rada na ovom projektu učenici su lijepim riječima stvarali, odnosno tkali, život pun radosti, sreće i ljubavi .

 

Cilj projekta je uporaba lijepih riječi u komunikaciji, jer jedino tako učenici izrastaju u zdrave i pozitivne osobe koje šire empatiju.

Kroz projekt su ostvarene zadaće:
- Razvoj ljudskih vrijednosti i moralnosti kod djece
- Osnaživanje primjerima lijepog ponašanja
- Predstavljanje načina dobre komunikacije
- Poticanje na razmišljanje o važnosti lijepog i kulturnog i ponašanja
- Razvijanje IKT vještina; kreativnog mišljenja; likovnih i jezičkih vještina; međupredmetnog povezivanja nastavnih sadržaja

 

Olujom ideja učenici su govorili asocijacije na temu tolerancije. 

 

Elemente tolerancije, odnosno netolerancije, pronalazili su u Andersenovoj priči Ružni pačić.

Nakon čitanja, u skupnom radu, učenici su izradili četiri cvijeta u četiri boje. svaki učenik je na laticu pisao lijepe riječi i poruke kojima tješi pačića i pokazuje kako je tolerancija važna svakome od nas. 

Od 4 različita cvijeta učenici su kreirali jedan zajednički cvijet različitih latica kao simbol jedinstva i poštivanja različitosti. Takav bi svijet trebao biti  kao skup ravnopravnosti, različitosti i ljubavi. 

Iskustva iz lektire, na primjeru malog pačića, povezana su sa životnim situacijama koje nas okružuju, sukobima koji se događaju jer ljudi ne podnose različitosti.

Riječi kojima se može mijenjati pristup toleranciji učenici su pisali u WordWrtu.

Proučavali su poslovice koje govore o odnosima među ljudima. Proučavali su preko twinspacea radove učenika iz drugih škola i na taj način razmijenili mišljena i iskustva. .

Na kraju su od individualnih radova načinili ''Tepih ljubaznih riječi''. Uzorak za tepih u kojem je lijepa riječ bila je motiv tkanih torbica našega kraja, Dalmatinske zagore.

Učenici su učili i promišljali o toleranciji i smatramo svi zajedno vrlo značajnim i poticajnim ovaj projekt. 

 

 

16. studenoga - Međunarodni dan tolerancije

Izvor: Portal za škole Carnet

''Međunarodni dan tolerancije obilježava se 16. studenoga. To je dan koji nas podsjeća na poštovanje i uvažavanje drugačijih od nas. Dan koji nas potiče na snošljivost prema drugima. Generalna Skupština Ujedinjenih naroda je 1996. godine pozvala zemlje članice da ustanove Dan tolerancije u sladu s Deklaracijom o principima tolerancije koja je potpisana od strane članica 16.11.1995. godine.

UNESCO je proglašenjem međunarodnog dana tolerancije skrenuo pažnju na brojne međunarodne akte koji se tiču ljudskih prava, uključujući Konvenciju o građanskim i političkim pravima, Konvenciju o eliminaciji svih oblika diskriminacija žena, rasne diskriminacije, kao i Konvencija o sprječavanju i kažnjavanju zločina genocida, te brojne druge. UNESCO je dao definiciju za toleranciju i ona glasi u cijelosti ovako!
 
Tolerancija je poštovanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti u našim svjetskim kulturama, naša forma izražavanja i način da budemo ljudi.


Tolerancija podrazumijeva volju i sposobnost prihvatiti i dopustiti različitost, bilo da se radi o razlikama u političkom uvjerenju, ili o vjerskim, rasnim ili spolnim razlikama.''

Učenici 2.a OŠ Trilj u eTwinning projektu EU Code Week Pixel Art

Učenici 2.a i učiteljica Ana Ćaleta sudjelovali su u etwinning projektu EU CODE WEEK PIXEL ART od 15. do 25 listopada, radeći tehnikom PixelArt.

 

Događaj su prijavili kodom: Code Week 4 All : cw20-lmwkX

 

Cilj projekta je potaknuti učenike na jednostavan pristup kodiranju pomoću PixelArt tehnike.
 

Crtali su na listu i služili se računalnim, besplatnim online programom https://www.pixilart.com/draw

Učenici su izrađivali radove koristeći PixelArt. Radove su predali na zajedničku Linoit ploču na eTwinningu.
 

TEMA 1: ZASTAVE SVIJETA
http://linoit.com/users/SANJA_uciteljica/canvases/EU%20code%20week%20-%20World%20flags

TEMA 2: šKOLSKI PRIBOR
http://linoit.com/users/SANJA_uciteljica/canvases/EU%20code%20week-%20School

TEMA 3:PORTRET PO ŽELJI http://linoit.com/users/SANJA_uciteljica/canvases/EU%20code%20week-%20Portret

 

Tjedan kodiranja protekao je u izuzetno kreativnoj i veseloj atmosferi.



EU Code Week 2020. u 2.a OŠ Trilj

Učenici 2.a OŠ Trilj sudjelovali su u događaju EU Code Week od 12. do 14. 10. 2020.
Događaj je na eTwinningu organizirala učiteljica Ana Ćaleta kojem se također priključila s učenicima u projektu Sigurnim korakom u školu 2.
U razredu je organizirano nekoliko zanimljivih aktivnosti. U uvodnom dijelu aktivnosti jedan učenik ima povez na očima i drži kredu, a drugi ga učenik naredbama gore, dolje, lijevo, desno navodi do cilja. (Cilj može biti magnetićem na ploči pričvršćen bombon, ili nešto slično...)

Isto se igralo na podu u pravokutnoj mreži. Do cilja su postavljene prepreke koje se moraju zaobići kako igra bila zanimljivija.

Slijedile su zanimljive natjecateljske igre u kojima su igrali uloge računala, programera i programa.

Zatim su individualno, prema zadanim kodovima bojana slova i različiti oblici. Dobioi se naslov OŠ Trilj, srce i škola

Učenici su pokazali veliki interes za ove događaje koji im potiču kompetencije, kreativnost, ustrajnost i suradničko učenje. 

 

Nacionalna oznaka kvalitete za eTwinning projekte


Aktivnosti u projektima na eTwinningu, veliki su i pozitivni izazov za prosvjetne djelatnike. Iziskuju dodatni rad, upornost i stalno učenje. eTwinning odaje priznanje za rad učitelja, učenika i škole kroz
nacionalnu i europsku oznaku kvalitete kao i kroz status eTwinning škole.

Nacionalna oznaka kvalitete pronašla je mjesto u OŠ Trilj za sudjelovanje u pet izvrsnih eTwinning projekata.

Nacionalna oznaka kvalitete znači da je projekt ispunio određene državne i europske standarde.

Državna služba za podršku (NSS) svake zemlje dodjeljuje priznanje nastavnicima osobno, a to je veliko priznanje i za status etwinning škola u kojima rade.

U OŠ Trilj Oznaka kvalitete dodijeljena je učenicima 1.a razreda i učiteljici Ani Ćaleta za rad na eTwinning projektima: Sigurnim korakom u školu 1, NE plastičnim vrećicama, International children's week/Međunarodni dječji tjedan, 100. dan škole Udruge Zvono 2020. i Na putu dobrote/In the path of kidness.

Projekti su provedeni u suradnji i s podrškom lokalne zajednice i Grada.

eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi





 

 

 

 

 

 

 

 

 


Svijet inovacija - EDIT – inovativan način podučavanja programerskim  vještinama

 

NATJEČAJI ZA TURISTIČKE AGENCIJE

 
ŠKOLSKO ZVONO

 

Matična škola i PŠ Košute

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR 10:25-10:40

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

 

PŠ Grab

 

1. 7:45-8:30

2. 8:35-9:20

3. 9:25-10:10

VELIKI ODMOR 10:10-10:25

4. 10:30-11:15

5. 11:20-12:05

6. 12:10-12:55

 

 
ODABRANO SA WEB-a
 
Korisni linkovi

 > Facebook
 > Youtube

 
ŠKOLSKI LIST
 
ANKETA
Koliko često pratiš vijesti i događanja na web stranici škole?




 

 

 

 

 
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2013.

Ukupno: 492996
Ovaj mjesec: 3017
Ovaj tjedan: 765
Danas: 4
 
 > Projekti
CMS za škole logo
Osnovna škola Trilj / Poljičke Republike 18, HR-21240 Trilj / os-trilj.skole.hr / ured@os-trilj.skole.hr
preskoči na navigaciju