Ogledni primjer aktivnosti za darovite učenike: Istraživanje rijeke i vode s darovitim učenicima: Spoznaja, očuvanje okoliša i održivi razvoj
Autor: Ivana Marić Zerdun, 31. 5. 2024.
U sklopu istraživanja usmjerenog na obrazovanje darovitih učenika, organizirajte aktivnosti istraživanja rijeke i vode s ciljem poticanja istraživačkog pristupa, očuvanja okoliša, održivog razvoja i razumijevanja bioekonomije. Kroz praktične aktivnosti i radne listove, učenici će imali priliku steći vrijedna znanja i razviti vještine potrebne za suočavanje s izazovima suvremenog društva. Radni listovi za provedbu istraživanja ukupno 3 aktivnosti po 4 školska sata.
Važnost istraživačkog pristupa
Istraživački pristup u obrazovanju omogućava učenicima da samostalno istražuju, postavljaju pitanja i traže odgovore kroz praktične aktivnosti. Ovaj pristup ne samo da potiče kritičko razmišljanje, nego i razvija sposobnost rješavanja problema, kreativnost i inovativnost. Kroz istraživanje rijeke i vode, daroviti učenici će imati priliku primijeniti znanstvene metode, analizirati dobivene podatke i donositi zaključke temeljene na stvarnim rezultatima. Ovaj iskustveni način učenja osigurava dublje razumijevanje i dugotrajno usvajanje znanja.
Aktivnosti istraživanja rijeke i vode
- Piti ili ne piti, pitanje je sad?: Učenici će provesti istraživanje pod nazivom "Piti ili ne piti, pitanje je sad?" kako bi razvili svjesnost o važnosti kvalitete vode, njenoj pitkosti te utjecaju na zdravlje i okoliš. Istraživanje se provodi kroz pažljivo osmišljene aktivnosti na terenu uz pomoć posebno pripremljenih radnih listova.
- Prozirnost prirodne vode rijeke: Istraživanje prozirnosti vode rijeke pomoću Secchi diska omogućiti će učenicima stjecanje praktičnih znanja o kvaliteti vode i faktorima koji utječu na prozirnost. Ovo istraživanje naglašava važnost zaštite rijeka i očuvanja kvalitete vode za zdravlje ekosustava i ljudskih zajednica. Također je pruža temelje za daljnja istraživanja i razvoj održivih praksi koje mogu pomoći u očuvanju naših vodnih resursa.
- Kemijska analiza vode: Učenici će uzorkovati vodu iz rijeke te provoditi različite kemijske i fizikalne analize kako bi odredili kvalitetu vode. Kroz upotrebu radnih listova, učenici će pratili postupak analiza, bilježili rezultate i zaključivali o stanju rijeke te eventualnim potrebnim mjerama za poboljšanje kvalitete vode.
Povezanost sa očuvanjem okoliša i održivim razvojem
Istraživanje rijeke i vode ne samo da pruža učenicima vrijedna znanstvena znanja, nego ih i educira o važnosti očuvanja okoliša i održivog razvoja. Kroz ove aktivnosti, daroviti učenici dobivaju priliku postati svjesni globalnih izazova vezanih uz okoliš i vodeće principe održivog razvoja. Razumijevanjem bioekonomije, učenici uče kako koristiti prirodne resurse na održiv način, smanjujući negativne utjecaje na okoliš i promovirajući zdraviji i održiviji način života.
Zaključak
Provedene aktivnosti istraživanja rijeke i vode s darovitim učenicima pokazuju kako obrazovanje može biti usmjereno na suočavanje s stvarnim izazovima. Kroz istraživački pristup, učenici razvijaju ključne vještine i znanja potrebna za očuvanje okoliša, razumijevanje održivog razvoja i bioekonomije. Ove aktivnosti pružaju učenicima ne samo teorijsko, nego i praktično znanje koje može imati dugoročne pozitivne efekte na njihovu budućnost i okoliš kojeg smo svi dio.
Radionica_1._Piti_ili_ne_piti,_pitanje_je_sad_(1).pdf (537.13 KB)
Radionica_2._Prozirnost_prirodne_vode_rijeka_Cetina-Secchi_disk_(1).pdf (711.84 KB)
Radionice_3._Kemijska_analiza_vode_(1).pdf (668.84 KB)
Ogledni primjer aktivnosti za darovite učenike: Istraživanje rijeke i vode s darovitim učenicima: Spoznaja, očuvanje okoliša i održivi razvoj
Autor: Ivana Marić Zerdun, 31. 5. 2024.
U sklopu istraživanja usmjerenog na obrazovanje darovitih učenika, organizirajte aktivnosti istraživanja rijeke i vode s ciljem poticanja istraživačkog pristupa, očuvanja okoliša, održivog razvoja i razumijevanja bioekonomije. Kroz praktične aktivnosti i radne listove, učenici će imali priliku steći vrijedna znanja i razviti vještine potrebne za suočavanje s izazovima suvremenog društva. Radni listovi za provedbu istraživanja ukupno 3 aktivnosti po 4 školska sata.
Važnost istraživačkog pristupa
Istraživački pristup u obrazovanju omogućava učenicima da samostalno istražuju, postavljaju pitanja i traže odgovore kroz praktične aktivnosti. Ovaj pristup ne samo da potiče kritičko razmišljanje, nego i razvija sposobnost rješavanja problema, kreativnost i inovativnost. Kroz istraživanje rijeke i vode, daroviti učenici će imati priliku primijeniti znanstvene metode, analizirati dobivene podatke i donositi zaključke temeljene na stvarnim rezultatima. Ovaj iskustveni način učenja osigurava dublje razumijevanje i dugotrajno usvajanje znanja.
Aktivnosti istraživanja rijeke i vode
- Piti ili ne piti, pitanje je sad?: Učenici će provesti istraživanje pod nazivom "Piti ili ne piti, pitanje je sad?" kako bi razvili svjesnost o važnosti kvalitete vode, njenoj pitkosti te utjecaju na zdravlje i okoliš. Istraživanje se provodi kroz pažljivo osmišljene aktivnosti na terenu uz pomoć posebno pripremljenih radnih listova.
- Prozirnost prirodne vode rijeke: Istraživanje prozirnosti vode rijeke pomoću Secchi diska omogućiti će učenicima stjecanje praktičnih znanja o kvaliteti vode i faktorima koji utječu na prozirnost. Ovo istraživanje naglašava važnost zaštite rijeka i očuvanja kvalitete vode za zdravlje ekosustava i ljudskih zajednica. Također je pruža temelje za daljnja istraživanja i razvoj održivih praksi koje mogu pomoći u očuvanju naših vodnih resursa.
- Kemijska analiza vode: Učenici će uzorkovati vodu iz rijeke te provoditi različite kemijske i fizikalne analize kako bi odredili kvalitetu vode. Kroz upotrebu radnih listova, učenici će pratili postupak analiza, bilježili rezultate i zaključivali o stanju rijeke te eventualnim potrebnim mjerama za poboljšanje kvalitete vode.
Povezanost sa očuvanjem okoliša i održivim razvojem
Istraživanje rijeke i vode ne samo da pruža učenicima vrijedna znanstvena znanja, nego ih i educira o važnosti očuvanja okoliša i održivog razvoja. Kroz ove aktivnosti, daroviti učenici dobivaju priliku postati svjesni globalnih izazova vezanih uz okoliš i vodeće principe održivog razvoja. Razumijevanjem bioekonomije, učenici uče kako koristiti prirodne resurse na održiv način, smanjujući negativne utjecaje na okoliš i promovirajući zdraviji i održiviji način života.
Zaključak
Provedene aktivnosti istraživanja rijeke i vode s darovitim učenicima pokazuju kako obrazovanje može biti usmjereno na suočavanje s stvarnim izazovima. Kroz istraživački pristup, učenici razvijaju ključne vještine i znanja potrebna za očuvanje okoliša, razumijevanje održivog razvoja i bioekonomije. Ove aktivnosti pružaju učenicima ne samo teorijsko, nego i praktično znanje koje može imati dugoročne pozitivne efekte na njihovu budućnost i okoliš kojeg smo svi dio.
Radionica_1._Piti_ili_ne_piti,_pitanje_je_sad_(1).pdf (537.13 KB)
Radionica_2._Prozirnost_prirodne_vode_rijeka_Cetina-Secchi_disk_(1).pdf (711.84 KB)
Radionice_3._Kemijska_analiza_vode_(1).pdf (668.84 KB)
Ogledni primjer aktivnosti za darovite učenike: Istraživanje rijeke i vode s darovitim učenicima: Spoznaja, očuvanje okoliša i održivi razvoj
Autor: Ivana Marić Zerdun, 31. 5. 2024.
U sklopu istraživanja usmjerenog na obrazovanje darovitih učenika, organizirajte aktivnosti istraživanja rijeke i vode s ciljem poticanja istraživačkog pristupa, očuvanja okoliša, održivog razvoja i razumijevanja bioekonomije. Kroz praktične aktivnosti i radne listove, učenici će imali priliku steći vrijedna znanja i razviti vještine potrebne za suočavanje s izazovima suvremenog društva. Radni listovi za provedbu istraživanja ukupno 3 aktivnosti po 4 školska sata.
Važnost istraživačkog pristupa
Istraživački pristup u obrazovanju omogućava učenicima da samostalno istražuju, postavljaju pitanja i traže odgovore kroz praktične aktivnosti. Ovaj pristup ne samo da potiče kritičko razmišljanje, nego i razvija sposobnost rješavanja problema, kreativnost i inovativnost. Kroz istraživanje rijeke i vode, daroviti učenici će imati priliku primijeniti znanstvene metode, analizirati dobivene podatke i donositi zaključke temeljene na stvarnim rezultatima. Ovaj iskustveni način učenja osigurava dublje razumijevanje i dugotrajno usvajanje znanja.
Aktivnosti istraživanja rijeke i vode
- Piti ili ne piti, pitanje je sad?: Učenici će provesti istraživanje pod nazivom "Piti ili ne piti, pitanje je sad?" kako bi razvili svjesnost o važnosti kvalitete vode, njenoj pitkosti te utjecaju na zdravlje i okoliš. Istraživanje se provodi kroz pažljivo osmišljene aktivnosti na terenu uz pomoć posebno pripremljenih radnih listova.
- Prozirnost prirodne vode rijeke: Istraživanje prozirnosti vode rijeke pomoću Secchi diska omogućiti će učenicima stjecanje praktičnih znanja o kvaliteti vode i faktorima koji utječu na prozirnost. Ovo istraživanje naglašava važnost zaštite rijeka i očuvanja kvalitete vode za zdravlje ekosustava i ljudskih zajednica. Također je pruža temelje za daljnja istraživanja i razvoj održivih praksi koje mogu pomoći u očuvanju naših vodnih resursa.
- Kemijska analiza vode: Učenici će uzorkovati vodu iz rijeke te provoditi različite kemijske i fizikalne analize kako bi odredili kvalitetu vode. Kroz upotrebu radnih listova, učenici će pratili postupak analiza, bilježili rezultate i zaključivali o stanju rijeke te eventualnim potrebnim mjerama za poboljšanje kvalitete vode.
Povezanost sa očuvanjem okoliša i održivim razvojem
Istraživanje rijeke i vode ne samo da pruža učenicima vrijedna znanstvena znanja, nego ih i educira o važnosti očuvanja okoliša i održivog razvoja. Kroz ove aktivnosti, daroviti učenici dobivaju priliku postati svjesni globalnih izazova vezanih uz okoliš i vodeće principe održivog razvoja. Razumijevanjem bioekonomije, učenici uče kako koristiti prirodne resurse na održiv način, smanjujući negativne utjecaje na okoliš i promovirajući zdraviji i održiviji način života.
Zaključak
Provedene aktivnosti istraživanja rijeke i vode s darovitim učenicima pokazuju kako obrazovanje može biti usmjereno na suočavanje s stvarnim izazovima. Kroz istraživački pristup, učenici razvijaju ključne vještine i znanja potrebna za očuvanje okoliša, razumijevanje održivog razvoja i bioekonomije. Ove aktivnosti pružaju učenicima ne samo teorijsko, nego i praktično znanje koje može imati dugoročne pozitivne efekte na njihovu budućnost i okoliš kojeg smo svi dio.
Radionica_1._Piti_ili_ne_piti,_pitanje_je_sad_(1).pdf (537.13 KB)
Radionica_2._Prozirnost_prirodne_vode_rijeka_Cetina-Secchi_disk_(1).pdf (711.84 KB)
Radionice_3._Kemijska_analiza_vode_(1).pdf (668.84 KB)
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55