preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trilj

Vijesti

Ogledni primjer aktivnosti za darovite učenike: Istraživanje rijeke i vode s darovitim učenicima: Spoznaja, očuvanje okoliša i održivi razvoj

Autor: Ivana Marić Zerdun, 31. 5. 2024.

U sklopu istraživanja usmjerenog na obrazovanje darovitih učenika, organizirajte aktivnosti istraživanja rijeke i vode s ciljem poticanja istraživačkog pristupa, očuvanja okoliša, održivog razvoja i razumijevanja bioekonomije. Kroz praktične aktivnosti i radne listove, učenici će imali priliku steći vrijedna znanja i razviti vještine potrebne za suočavanje s izazovima suvremenog društva. Radni listovi za provedbu istraživanja ukupno 3 aktivnosti po 4 školska sata.

Važnost istraživačkog pristupa

Istraživački pristup u obrazovanju omogućava učenicima da samostalno istražuju, postavljaju pitanja i traže odgovore kroz praktične aktivnosti. Ovaj pristup ne samo da potiče kritičko razmišljanje, nego i razvija sposobnost rješavanja problema, kreativnost i inovativnost. Kroz istraživanje rijeke i vode, daroviti učenici će imati priliku primijeniti znanstvene metode, analizirati dobivene podatke i donositi zaključke temeljene na stvarnim rezultatima. Ovaj iskustveni način učenja osigurava dublje razumijevanje i dugotrajno usvajanje znanja.

Aktivnosti istraživanja rijeke i vode

  1.  Piti ili ne piti, pitanje je sad?: Učenici će provesti istraživanje pod nazivom "Piti ili ne piti, pitanje je sad?" kako bi razvili svjesnost o važnosti kvalitete vode, njenoj pitkosti te utjecaju na zdravlje i okoliš. Istraživanje se provodi kroz pažljivo osmišljene aktivnosti na terenu uz pomoć posebno pripremljenih radnih listova.
  2. Prozirnost prirodne vode rijeke: Istraživanje prozirnosti vode rijeke pomoću Secchi diska omogućiti će učenicima stjecanje praktičnih znanja o kvaliteti vode i faktorima koji utječu na prozirnost. Ovo istraživanje naglašava važnost zaštite rijeka i očuvanja kvalitete vode za zdravlje ekosustava i ljudskih zajednica. Također je pruža temelje za daljnja istraživanja i razvoj održivih praksi koje mogu pomoći u očuvanju naših vodnih resursa.
  3. Kemijska analiza vode: Učenici će uzorkovati vodu iz rijeke te provoditi različite kemijske i fizikalne analize kako bi odredili kvalitetu vode. Kroz upotrebu radnih listova, učenici će pratili postupak analiza, bilježili rezultate i zaključivali o stanju rijeke te eventualnim potrebnim mjerama za poboljšanje kvalitete vode.

Povezanost sa očuvanjem okoliša i održivim razvojem

Istraživanje rijeke i vode ne samo da pruža učenicima vrijedna znanstvena znanja, nego ih i educira o važnosti očuvanja okoliša i održivog razvoja. Kroz ove aktivnosti, daroviti učenici dobivaju priliku postati svjesni globalnih izazova vezanih uz okoliš i vodeće principe održivog razvoja. Razumijevanjem bioekonomije, učenici uče kako koristiti prirodne resurse na održiv način, smanjujući negativne utjecaje na okoliš i promovirajući zdraviji i održiviji način života.

Zaključak

Provedene aktivnosti istraživanja rijeke i vode s darovitim učenicima pokazuju kako obrazovanje može biti usmjereno na suočavanje s stvarnim izazovima. Kroz istraživački pristup, učenici razvijaju ključne vještine i znanja potrebna za očuvanje okoliša, razumijevanje održivog razvoja i bioekonomije. Ove aktivnosti pružaju učenicima ne samo teorijsko, nego i praktično znanje koje može imati dugoročne pozitivne efekte na njihovu budućnost i okoliš kojeg smo svi dio.








Vijesti

Ogledni primjer aktivnosti za darovite učenike: Istraživanje rijeke i vode s darovitim učenicima: Spoznaja, očuvanje okoliša i održivi razvoj

Autor: Ivana Marić Zerdun, 31. 5. 2024.

U sklopu istraživanja usmjerenog na obrazovanje darovitih učenika, organizirajte aktivnosti istraživanja rijeke i vode s ciljem poticanja istraživačkog pristupa, očuvanja okoliša, održivog razvoja i razumijevanja bioekonomije. Kroz praktične aktivnosti i radne listove, učenici će imali priliku steći vrijedna znanja i razviti vještine potrebne za suočavanje s izazovima suvremenog društva. Radni listovi za provedbu istraživanja ukupno 3 aktivnosti po 4 školska sata.

Važnost istraživačkog pristupa

Istraživački pristup u obrazovanju omogućava učenicima da samostalno istražuju, postavljaju pitanja i traže odgovore kroz praktične aktivnosti. Ovaj pristup ne samo da potiče kritičko razmišljanje, nego i razvija sposobnost rješavanja problema, kreativnost i inovativnost. Kroz istraživanje rijeke i vode, daroviti učenici će imati priliku primijeniti znanstvene metode, analizirati dobivene podatke i donositi zaključke temeljene na stvarnim rezultatima. Ovaj iskustveni način učenja osigurava dublje razumijevanje i dugotrajno usvajanje znanja.

Aktivnosti istraživanja rijeke i vode

  1.  Piti ili ne piti, pitanje je sad?: Učenici će provesti istraživanje pod nazivom "Piti ili ne piti, pitanje je sad?" kako bi razvili svjesnost o važnosti kvalitete vode, njenoj pitkosti te utjecaju na zdravlje i okoliš. Istraživanje se provodi kroz pažljivo osmišljene aktivnosti na terenu uz pomoć posebno pripremljenih radnih listova.
  2. Prozirnost prirodne vode rijeke: Istraživanje prozirnosti vode rijeke pomoću Secchi diska omogućiti će učenicima stjecanje praktičnih znanja o kvaliteti vode i faktorima koji utječu na prozirnost. Ovo istraživanje naglašava važnost zaštite rijeka i očuvanja kvalitete vode za zdravlje ekosustava i ljudskih zajednica. Također je pruža temelje za daljnja istraživanja i razvoj održivih praksi koje mogu pomoći u očuvanju naših vodnih resursa.
  3. Kemijska analiza vode: Učenici će uzorkovati vodu iz rijeke te provoditi različite kemijske i fizikalne analize kako bi odredili kvalitetu vode. Kroz upotrebu radnih listova, učenici će pratili postupak analiza, bilježili rezultate i zaključivali o stanju rijeke te eventualnim potrebnim mjerama za poboljšanje kvalitete vode.

Povezanost sa očuvanjem okoliša i održivim razvojem

Istraživanje rijeke i vode ne samo da pruža učenicima vrijedna znanstvena znanja, nego ih i educira o važnosti očuvanja okoliša i održivog razvoja. Kroz ove aktivnosti, daroviti učenici dobivaju priliku postati svjesni globalnih izazova vezanih uz okoliš i vodeće principe održivog razvoja. Razumijevanjem bioekonomije, učenici uče kako koristiti prirodne resurse na održiv način, smanjujući negativne utjecaje na okoliš i promovirajući zdraviji i održiviji način života.

Zaključak

Provedene aktivnosti istraživanja rijeke i vode s darovitim učenicima pokazuju kako obrazovanje može biti usmjereno na suočavanje s stvarnim izazovima. Kroz istraživački pristup, učenici razvijaju ključne vještine i znanja potrebna za očuvanje okoliša, razumijevanje održivog razvoja i bioekonomije. Ove aktivnosti pružaju učenicima ne samo teorijsko, nego i praktično znanje koje može imati dugoročne pozitivne efekte na njihovu budućnost i okoliš kojeg smo svi dio.








Objave

Ogledni primjer aktivnosti za darovite učenike: Istraživanje rijeke i vode s darovitim učenicima: Spoznaja, očuvanje okoliša i održivi razvoj

Autor: Ivana Marić Zerdun, 31. 5. 2024.

U sklopu istraživanja usmjerenog na obrazovanje darovitih učenika, organizirajte aktivnosti istraživanja rijeke i vode s ciljem poticanja istraživačkog pristupa, očuvanja okoliša, održivog razvoja i razumijevanja bioekonomije. Kroz praktične aktivnosti i radne listove, učenici će imali priliku steći vrijedna znanja i razviti vještine potrebne za suočavanje s izazovima suvremenog društva. Radni listovi za provedbu istraživanja ukupno 3 aktivnosti po 4 školska sata.

Važnost istraživačkog pristupa

Istraživački pristup u obrazovanju omogućava učenicima da samostalno istražuju, postavljaju pitanja i traže odgovore kroz praktične aktivnosti. Ovaj pristup ne samo da potiče kritičko razmišljanje, nego i razvija sposobnost rješavanja problema, kreativnost i inovativnost. Kroz istraživanje rijeke i vode, daroviti učenici će imati priliku primijeniti znanstvene metode, analizirati dobivene podatke i donositi zaključke temeljene na stvarnim rezultatima. Ovaj iskustveni način učenja osigurava dublje razumijevanje i dugotrajno usvajanje znanja.

Aktivnosti istraživanja rijeke i vode

  1.  Piti ili ne piti, pitanje je sad?: Učenici će provesti istraživanje pod nazivom "Piti ili ne piti, pitanje je sad?" kako bi razvili svjesnost o važnosti kvalitete vode, njenoj pitkosti te utjecaju na zdravlje i okoliš. Istraživanje se provodi kroz pažljivo osmišljene aktivnosti na terenu uz pomoć posebno pripremljenih radnih listova.
  2. Prozirnost prirodne vode rijeke: Istraživanje prozirnosti vode rijeke pomoću Secchi diska omogućiti će učenicima stjecanje praktičnih znanja o kvaliteti vode i faktorima koji utječu na prozirnost. Ovo istraživanje naglašava važnost zaštite rijeka i očuvanja kvalitete vode za zdravlje ekosustava i ljudskih zajednica. Također je pruža temelje za daljnja istraživanja i razvoj održivih praksi koje mogu pomoći u očuvanju naših vodnih resursa.
  3. Kemijska analiza vode: Učenici će uzorkovati vodu iz rijeke te provoditi različite kemijske i fizikalne analize kako bi odredili kvalitetu vode. Kroz upotrebu radnih listova, učenici će pratili postupak analiza, bilježili rezultate i zaključivali o stanju rijeke te eventualnim potrebnim mjerama za poboljšanje kvalitete vode.

Povezanost sa očuvanjem okoliša i održivim razvojem

Istraživanje rijeke i vode ne samo da pruža učenicima vrijedna znanstvena znanja, nego ih i educira o važnosti očuvanja okoliša i održivog razvoja. Kroz ove aktivnosti, daroviti učenici dobivaju priliku postati svjesni globalnih izazova vezanih uz okoliš i vodeće principe održivog razvoja. Razumijevanjem bioekonomije, učenici uče kako koristiti prirodne resurse na održiv način, smanjujući negativne utjecaje na okoliš i promovirajući zdraviji i održiviji način života.

Zaključak

Provedene aktivnosti istraživanja rijeke i vode s darovitim učenicima pokazuju kako obrazovanje može biti usmjereno na suočavanje s stvarnim izazovima. Kroz istraživački pristup, učenici razvijaju ključne vještine i znanja potrebna za očuvanje okoliša, razumijevanje održivog razvoja i bioekonomije. Ove aktivnosti pružaju učenicima ne samo teorijsko, nego i praktično znanje koje može imati dugoročne pozitivne efekte na njihovu budućnost i okoliš kojeg smo svi dio.








 

 

 

 

 

 

 

 

 


Svijet inovacija - EDIT – inovativan način podučavanja programerskim  vještinama

 

NATJEČAJI ZA TURISTIČKE AGENCIJE

 
ŠKOLSKO ZVONO

 

Matična škola i PŠ Košute

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

VELIKI ODMOR 10:25-10:40

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

 

PŠ Grab

 

1. 7:45-8:30

2. 8:35-9:20

3. 9:25-10:10

VELIKI ODMOR 10:10-10:25

4. 10:30-11:15

5. 11:20-12:05

6. 12:10-12:55

 

 
ODABRANO SA WEB-a
 
Korisni linkovi

 > Facebook
 > Youtube

 
ŠKOLSKI LIST
 
ANKETA
Koliko često pratiš vijesti i događanja na web stranici škole?




 

 

 

 

 
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2013.

Ukupno: 492996
Ovaj mjesec: 3017
Ovaj tjedan: 765
Danas: 4
 
 > Nastava  > Predmeti  > Kemija i Biologija
CMS za škole logo
Osnovna škola Trilj / Poljičke Republike 18, HR-21240 Trilj / os-trilj.skole.hr / ured@os-trilj.skole.hr
preskoči na navigaciju